Metro grupa u prvom je polugodištu poslovne 2014./2015. (do 31. ožujka) ostvarila dobit prije oporezivanja i kamata od 984 milijuna eura te rast prodaje za 2,8% u odnosu na lani. Veleprodajni lanac Metro Cash&Carry ostvario je 519 milijuna eura dobiti prije oporezivanja, a prihodi od prodaje rasli su 1,1%, sedmi kvartal zaredom. Tvrtka najavljuje veći fokus na HoReCa kanal, lokalno djelovanje i održivo poslovanje te još brzi rast prodajnih kanala, onlinea i dostave. Zaokret prema HoReCa sektoru vidljiv je i u Hrvatskoj, gdje je udio kupaca već 38%. Više im, kako tvrde, ne nude samo proizvod nego kompletna rješenja za njihovo poslovanje, posebice start-upovima malih i srednjih poduzetnika. Tome u prilog ide i nedavna akvizicija profesionalne američke internetske mreže Colinary Agents za traženje profesionalaca te mentoring zaposlenih u HoReCa, što je već počelo u Francuskoj i Italiji.
– Preraspodjela prodajnih linija i napori koje ulažemo u pokretanje novih maloprodajnih linija i formata sve su primjetniji i isplativiji, što je posebno vidljivo u poslovanju Metro C&C-a – kazao je čelnik uprave Metro grupe i Metro C&C-a Olaf Koch. Od 1. listopada Metro C&C na međunarodnoj razini vodit će novi predsjednik uprave Pieter Boone. Rezultati za Hrvatsku bit će poznati za dva tjedna.