rezultati

Blagi rast polugodišnjih prihoda Metroa

Shopping carts of Germany's biggest retailer Metro AG are lined up at a Metro cash and carry market in the western German city of Sankt Augustin near Bonn in this May 23, 2012 file picture. German retailer Metro AG reported an acceleration in group sales
Foto: Reuters/PIXSELL
08.05.2015.
u 09:30

Tvrtka najavljuje veći fokus na HoReCa kanal, lokalno djelovanje, održivo poslovanje i brži rast online prodaje i dostave

Metro grupa u prvom je polugodištu poslovne 2014./2015. (do 31. ožujka) ostvarila dobit prije oporezivanja i kamata od 984 milijuna eura te rast prodaje za 2,8% u odnosu na lani. Veleprodajni lanac Metro Cash&Carry ostvario je 519 milijuna eura dobiti prije oporezivanja, a prihodi od prodaje rasli su 1,1%, sedmi kvartal zaredom. Tvrtka najavljuje veći fokus na HoReCa kanal, lokalno djelovanje i održivo poslovanje te još brzi rast prodajnih kanala, onlinea i dostave. Zaokret prema HoReCa sektoru vidljiv je i u Hrvatskoj, gdje je udio kupaca već 38%. Više im, kako tvrde, ne nude samo proizvod nego kompletna rješenja za njihovo poslovanje, posebice start-upovima malih i srednjih poduzetnika. Tome u prilog ide i nedavna akvizicija profesionalne američke internetske mreže Colinary Agents za traženje profesionalaca te mentoring zaposlenih u HoReCa, što je već počelo u Francuskoj i Italiji.

– Preraspodjela prodajnih linija i napori koje ulažemo u pokretanje novih maloprodajnih linija i formata sve su primjetniji i isplativiji, što je posebno vidljivo u poslovanju Metro C&C-a – kazao je čelnik uprave Metro grupe i Metro C&C-a Olaf Koch. Od 1. listopada Metro C&C na međunarodnoj razini vodit će novi predsjednik uprave Pieter Boone. Rezultati za Hrvatsku bit će poznati za dva tjedna.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije