Virovitičko-podravska županija nositelj je 6 milijuna eura, odnosno oko 45,7 milijuna kuna vrijednog projekta pod nazivom Panonski drvni centar kompetencija. Riječ je o projektu koji je izradila Vidra, razvojna agencija Virovitičko-podravske županije uz tehničku pomoć Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU te Institutom Ruđer Bošković i Šumarskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu kao znanstvenim partnerima.
Put do robne marke
Projekt od strateškog značaja za povećanje konkurentnosti drvoprerađivačke industrije prijavljen je na prvi natječaj iz europskih strukturnih fondova za razvoj javne poslovne i turističke infrastrukture, a u okviru operativnog programa Regionalna konkurentnost. Prema riječima Natalije Havidić, ravnateljice agencije Vidra, Panonski drvni centar kompetencija zamišljen je kao potporna institucija za razvoj inovativnih proizvoda od drva. Cilj mu je pridonijeti konkurentnosti drvnog sektora, potaknuti suradnju između privatnog, znanstvenog i javnog sektora te suradnju proizvođača s hrvatskim dizajnerima kako bi potaknuli kreiranje hrvatskih robnih marki u drvnoj i pratećim industrijama. – Uz istraživanje i razvoj proizvoda od drva i prateće industrije, Centar će nuditi i usluge transfera tehnologije prema malim i srednjim poduzetnicima te usluge izrade prototipa inovativnih proizvoda od drva – kaže N. Havidić.
Usporedba sa strancima
Dodaje da će Centar nuditi i usluge produkt-dizajna, dizajna pakiranja za proizvode od drva i proizvode pratećih industrija, usluge poslovnog savjetovanja i kreiranja robnih marki. Na jednom mjestu, objašnjava, poduzetnici će imati na raspolaganju šest stručnjaka i vrhunsku tehnologiju koji će im omogućiti da osmisle, izrade, testiraju i poboljšaju vlastiti proizvod, ali i usporede ga sa sličnim proizvodima na stranom tržištu i ulože u konkurentnost. Vidra će projekt predstaviti i na Tjednu dizajna u Zagrebu od 23. do 25. travnja.
>> Veliki drvoprerađivači 'vuku' i veliki broj manjih kooperanata
Bravo za VIDRU i najslađu županiju!!