Hrvatski startup Repsly, poznatiji pod bivšim imenom Salespod, prikupio je 1,25 milijuna dolara investicije od dviju skupina investitora iz Sjedinjenih Američkih Država i Njemačke te od kalifornijskoga investitora u industriju hrane i pića First Beverage Group.
Neslužbeno doznajemo da Repsly, koji se inicijalno razvio kao aplikacija za upravljanje terenskom prodajom, vidi priliku za brzi rast upravo u industriji hrane i pića. Investitori u FirstBev vodeći su američki proizvođači pića, među njima je i Coca-Cola.
Marko Kovač, osnivač i direktor Repslyja, kaže da će investicija biti namijenjena ponajprije rastu. Prije četiri godine tadašnji Salespod dobio je prvu investiciju od malo manje od 100 tisuća dolara. To ulaganje najaktivnijega poslovnog anđela u Hrvatskoj Saše Cvetojevića iskorišteno je za razvoj.
– U međuvremenu smo razvili proizvod koji znatno unapređuje provedbu terenskih procesa i tvrtke u svijetu to su prepoznale te smo sada spremni za agresivan rast – kaže Kovač.
Klijenti Nike i Kia
Tvrtka je u posljednjih šest mjeseci udvostručila broj klijenata, na 200 u 41 državi. Ukupno se sustavom Repsly unutar tih tvrtki koristi više od 3000 korisnika. Među njima su Nike Golf u Europi, Kia Motors u Južnoafričkoj Republici te Philips Lightning u Australiji. U Hrvatskoj Repsly koriste L’Oreal, Kuene i Jagermaister.
Ulaskom stranih investitora, bostonske Lauchpad Venture grupe, njemačkog K5 Venturesa i First Beverage grupe iz Los Angelesa, tvrtka Mobilna informatika, koja upravlja brendom Repsly, sjedište je preselila u Boston. U Zagrebu je ostao razvojni tim sa 11 stručnjaka, dok se u Bostonu prodajni tim povećava na osam zaposlenih.
Inače, tvrtka Mobilna informatika, prema podacima Fine, lani je imala rast prihoda od 106,2 posto, na 2,6 milijuna kuna, i imala je neto dobit od 263,4 tisuća kuna. Usporedbe radi, 2009. nije imala prometa, a godinu kasnije on je bio 178,4 tisuće kuna uz gubitak od 25,8 tisuća kuna.
Saša Cvetojević (na slici), prvi investitor u Repsly, kaže da je iznimno zadovoljan tom investicijom.
– Interes je bio mnogo veći od onoga što smo tražili, tako da sam optimističan i u pogledu buduće A runde, koja bi, primjerice, za mene mogla značiti povrat investicije – kaže Cvetojević. Naglašava ipak da je o tome prerano govoriti.
– Sad je fokus na jačanju ureda u SAD-u i prodajnog partnera u JAR-u te skaliranju biznisa – zaključuje Cvetojević.
Član uprave First Beveragea Tom First kaže da je Repsly odlično rješenje za tvrtke koje se bave prodajom robe široke potrošnje kroz maloprodajne kanale.
>> Hrvatski startup, najbolji u New Yorku