– Konstruktor inženjering neće ostati bez upravne zgrade u Splitu! Mi smo ugovoreni posao u Kataru završili, predali objekt i od investitora dobili certifikat da smo radove obavili na najbolji mogući način! – tvrdi to Željko Žderić, direktor Konstruktor inženjeringa, oštro opovrgavajući napise u medijima da će posrnuli splitski građevinski div ostati bez upravne zgrade u Svačićevoj ulici jer nije dovršio radove na cestovnom raskrižju na ulazu u Dohu, glavnom gradu Katara, zbog čega će investitor aktivirati bankovno jamstvo na 17,2 milijuna američkih dolara.
– To je laž! Posao smo odradili, investitor je iznimno zadovoljan, nema govora o nekakvim naplatama hipoteka. Dapače, puni su komplimenata, kažu da smo najbolji od svih izvođača s kojima su radili – tvrdi Žderić.
Ured u Dohi radi
Tvrdnje da su radnicima Konstruktor inženjeringa uskraćene vize u Kataru odakle su morali otići, Žderić također decidirano negira.
– Naš ured u Dohi radi! Zašto bi ljudi bili istjerani?! – kaže Žderić.
Od glavnog inženjera projekta u Dohi Borisa Vuka dobili smo elektroničkom poštom potvrdu o završetku posla koju im je izdala katarska Agencija za javne radove (ASHGHAL).
Račun je blokiran
Kao dokaz da je sve u redu, Vuk nas upućuje na internetsku stranicu katarskih novina \"Gulf Times\", na kojoj je 27. rujna 2010. objavljen tekst o otvaranju zadnje faze industrijskog prometnog čvora u Dohi koji je sagradila hrvatska tvrtka Konstruktor inženjering.
No, bez obzira na posao u Kataru, Konstruktor danas ima velikih teškoća. Račun mu je blokiran, kasni s plaćama radnicima, nema za repromaterijal i gorivo. Radnici su prošli tjedan na nekim gradilištima prestali raditi. U petak je isplatom dijela plaće izbjegnut generalni štrajk, ali Žderić je optimist.
– Stvari se razvijaju dobro. Situacija je dosta komplicirana pa o detaljima ne mogu govoriti ovako na brzinu, telefonski, ali očekujem da ćemo i to prebroditi – rekao je Žderić, kojega je naš poziv zatekao na putu.
pa naravno, mozda su i zavrsili taj neki posao, ali radnici nece dobiti place nikada, jer su "majstori s mora" vjerojatno lovu podjelili sa sobom, a ti radnici ne rade za tu firmu koja je lovu dobila u dohi vec za tko zna koji konstruktor. nesto poput dinama, jer su igraci igrali za neku croatia zagreb, na adresi u maksimiru, a ne za dinamo koji vodi mamic. i hrvatski san se nastavlja, samo se mjenjaju reziseri....