Tek otvorena izložba “Gender Check” u bečkom MUMOK-u u svojoj temi preispituje muško-ženske odnose. Što se muškarcima i ženama dogodilo u njihovim životima od 60-ih godina naovamo, kako su shvaćeni spolovi, jesu li žene bile tretirane samo kao kućanice i ljubavnice, a muškarci kao “glave obitelji” koje zarađuju za svakodnevni život te kako su društvene promjene, posebice pad Berlinskoga zida 1989. godine, utjecale na umjetnike i njihov rad preispituje ova izložba u austrijskom glavnom gradu.
Na jednom mjestu kustosica Bojana Pejić (rođena u Beogradu, živi u Berlinu) prikupila je djela 200 autora iz 24 zemlje, od Bugarske, Albanije, Kosova, Makedonije, Rusije, Bjelorusije, Estonije, Ukrajine, Poljske, Mađarske do Njemačke, Hrvatske i ostalih država.
Zanimljiva je širina pristupa, od djela koja prikazuju heroje rada i mišićave ruke koje grade novi poredak, preko aktualiziranja seksualnih tema i stereotipa, društvenih uloga žena u represivnim režimima te procesa emancipacije spolova u političkom i ekonomskom sistemu poput gay aktivnosti, transvestitije.
Iako je kustosica Pejić pozvala malo previše autora čija su djela postavljena na tri MUMOK-ove etaže, s posebnom su pažnjom vodiči na izložbi tumačili posjetiteljima radove hrvatskih predstavnika Vlaste Delimar, Sanje Iveković, Tomislava Gotovca i ostalih. Djela je za tu dionicu izabrala kustosica Ivana Bago, a više su nego sjajan naglasak izložbe.