U četvrtak točno u ponoć organizirana je ponoćna prodaja albuma “I’m with you” Red Hot Chili Peppersa u Zagrebu, u Gundulićevoj 7, i Splitu, u Dioklecijanovoj 6. U utorak 30. kolovoza bend će u Kölnu premijerno predstaviti pjesme s desetog studijskog albuma "I’m With You", uz izravan satelitski prijenos u, kako službeno piše, “najboljim svjetskim kinima diljem svijeta”, pa tako i u domaćim dvoranama Movieplex i Cineplexx. Ima li tolika buka pokriće u kvaliteti isporučenog studijskog materijala?
Odgovor glasi: u priličnoj mjeri. "I’m With You" nije savršen, no njegovih 14 pjesama – snimljenih prošle jeseni i ovoga proljeća u dva kalifornijska studija – sugeriraju da su Kiedis i društvo u solidnoj formi, još uvijek daleko od statusa rock-dinosaura, koji im pripisuju njihovi klevetnici. Ponovni je bijeg Johna Frusciantea – kojeg ne mogu zadržati unatoč njegovoj važnosti za zvuk benda – utisnuo čujan negativni trag na ukupnu "sliku" albuma. A ona je, kako izjavljuje Flea, nastala pod jakim utjecajem eksperimentalne elektronike, Johanna Sebastiana Bacha i Rolling Stonesa – posebno albuma "Tattoo You" i "Exile On Main Street". Za Bacha se vjerojatno šalio, elektronika jedva da se čuje u tragovima (premda uvodna “Monarchy of Roses” sadrži nešto škriputavih zvučnih pokusa), a Stonesi su razbacani posvuda iako "I’m With You" nije otvorena posveta tandemu Jagger-Richards. Novi gitarist Josh Klinghoffer nije ispunio prazninu nastalu Fruscianteovim odlaskom. Začudo, bend je najmanje zanimljiv u karakterističnim, ali već potrošenim funk-rock hibridima razlomljenih ritmova i bezizražajnih melodija (“Ethiopia”), a najuvjerljiviji u suptilnijim temama kao “Brendan’s Death Song” ili sjajne “Police Station” – dosad najsofisticiranijeg dokaza da Peppersi u svom rezervoaru još uvijek imaju dovoljno kreativnog goriva.