Zbog činjenice da u Hrvatskoj ne postoji nijedan specijalizirani glazbeni magazin, u situaciji i vremenu koje nije moglo biti manje zahvalno, pokrenuto je hrvatsko izdanje legendarnog američkog rock i društvenog mjesečnika „Rolling Stone\".
Izdanje je namijenjeno cijeloj regiji, što bi mu trebalo povećati šanse za opstanak, a sudeći po prvom broju, preuzeti su visoki produkcijski standardi, i to za više nego atraktivnu cijenu proizvoda od samo 15 kuna. Naslovnicu prvog broja krasi Goran Bare u sklopu temata je li rock na ovim prostorima mrtav (magazin tvrdi da nije), a izdvajaju se još teme o Daft Punku, Oliveru Frljiću, Severini kao „jedinoj zvijezdi na Balkanu\", britpopu, Michaelu J. Foxu... Uspjeh magazina s omjerom 70:30 posto u korist originalnih (preuzetih) sadržaja bit će više test zrelosti i zainteresiranosti sredine nego nužno proizvoda samoga iako ni 45-godišnja povijest američkog izdanja ne dopušta uredničko i autorsko uljuljkivanje. Na prvi pogled nedostatak nastupnog broja može biti preuzimanje američkih recenzija albuma, kojih bi moglo/trebalo biti više, ali i to je svakako bolje nego inzistirati pod svaku cijenu na vlastitim snagama ako već nije skupljeno dovoljno jakih novih autora, a od etabliranijih se očito bježi.