Lancia Delta 1.8 Di TurboJet - elegantna sportašica

19.05.2009.
u 11:48

Nakon što su Lanciom Deltom s novim motorom od 200 KS prije gotovo godinu dana na snimanju filma “Anđeli i demoni” rimskim trgom Piazza del Popolo provozali Tom Hanksa, prošloga tjedna na red su došli novinari. No, ne rimskim, već torinskim cestama vozilo smo Deltu sa 1.8-litarskim Di TurboJet motorom.

Elegantne linije vanjštine ne odaju da se ispod poklopca motora krije divljih 200 konja, točno onoliko koliko je prije 20 godina imala legendarna Delta Integrale čija je “nabrijana” verzija u to doba dominirala svjetskim reli prvenstvom.

Ali za razliku od slavne prethodnice, nova je Delta, uza zavidne sportske performanse, prije svega luksuzan automobil, baš kakva je i zadaća Lancie u Fiatovoj obitelji.

Novi pogonski stroj u dosta popularnoj Delti namijenjen je prije svega vozačima koji žele pokazati tko je tko na cesti. U to smo se i sami uvjerili. Novi, 1,8-litreni benzinski, agregat raspolaže zavidnom snagom od 200 KS, uz još impresivniji okretni moment. Već od 1400 okretaja na raspolaganju je 340 Nm momenta, što osigurava pravo zadovoljstvo u vožnji.

Od samog starta Delta sada strelovito ubrzava, a iznimna mu snaga omogućuje i izvrsna međuubrzanja. Ovakve performanse mogu se zahvaliti novom programu elektronskog nadzora rada motora, što omogućava trenutnu reakciju na pritisak papučice gasa. Iako će neiskusniji vozači zamjeriti što se ovaj agregat može naručiti isključivo sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, vjerujte nam, to nije nikakav nedostatak.

Osim činjenice da se ispod poklopca motora krije prava ergela koja je cijelo vrijeme na raspolaganju, ovo je automobil vrlo dobar i za uobičajene svakodnevne vožnje, s umjerenim pritiskanjem papučice gasa, kada se to ne odražava i na potrošnju goriva.

Novi se model u Hrvatskoj očekuje već narednog mjeseca.

Želite prijaviti greške?