Danas bi mogli reći "Sretan je onaj tko ima posao" i ne bismo puno pogriješili.
Ako ste zaposleni, vjerojatno provodite više vremena u uredu nego kući. Zbog toga je bitno da budete zadovoljni i opušteni. No, to je ponekad lakše reći nego učiniti. Neugodan šef, nekolegijalni zaposlenici, niske plaće, uredska politika, neravnopravna raspodjela poslova, favoriziranje određenih kolega...Sve to može biti razloge zbog kojih biste rado ostali kod kuće, piše portal TOI. Stres na poslu uzima svoj danak i može jako utjecati na vaše zdravlje.
Ako ste među tim sretnicima koji imaju posao, ali ste među onima kojima odlazak na radno mjesto stvara grč u želucu, ovo su savjeti što vi možete učiniti da vam odlazak na posao ne bude mučan i iz situacije izvući najviše što možete.
1. Jedite vani
Ako ne morate paziti na prehranu i svaku kaloriju, nemojte obroke pripremati kod kuće već koji put otiđite s kolegama na ručak. To će vam pomoći da se povežete s njima i podići vam raspoloženje.
2. Budite optimistični
Bez obzira na koje probleme nailazite na poslu, oni neće nestati u trenu. Morate biti optimistični da će se situacija poboljšavati. Nemojte se prepuštati negativnim mislima jer problemi mogu tako postati još gori. Pozitivan stav je jako važan u životu pa i u poslovnom okruženju. Ne brinite, potrebno vam je samo malo prakse i pozitivna razmišljanja će lako postati svakodnevica.
3. Promijenite stav
Čak i ako mrzite svoje radno mjesto, izvucite najbolje od njega. Analizirajte kako možete sebe poboljšati i raditi na sebi da povećate produktivnost. Svaki posao donosi neka nova iskustva i znanja, makar i minimalna.
4. Budite dobri prema kolegama
Ugodna radna atmosfera jako je bitna za svako radno mjesto. Budite dobri s kolegama, čak i kada vam neki od njih karakterno ne odgovaraju. Ako se držite postrani vrlo je vjerojatno da ćete u neko doba ostati izostavljeni. Ne morate ići s njima u shopping ili dijeliti privatne detalje, ali svakako budite susretljivi i pristupačni.
5. Radite pauze
Neprekidan višesatni rad lako će vas učiniti nervoznima, ali i manje koncentriranima na posao. Da ne biste upali u kolotečinu u kojoj se borite s manjkom produktivnosti i zamorom, radite pauze tijekom radnog vremena. Uzmite si 15-ak minuta vremena, ako možete, i izađite na zrak, odigrajte neku igricu, nazovite prijatelja. To su neki od najboljih načina da razbistrite glavu i malo napunite baterije za ostatak smjene.
6. Budite zahvalni
Primjećujete kako nervozno zatvarate ladice ormarića, stalno pušete dok bjesomučno tipkate po tipkovnici? Imajte na umu da koliko god vam se činilo teško, postoje oni koji su bez posla i koji bi rado bili na vašem mjestu.
7. Borite se za sebe
Nitko ne voli osobe koje maltretiraju druge niti itko voli biti maltretiran. Ako imate nekoga tko vas stalno gnjavi u svom poslovnom okruženju, ne bojte se pokazati da vam to smeta jer takve osobe će to nastaviti raditi i dalje zato jer - mogu! Izborite se za sebe!
8. Razgovarajte sa šefom
Ako ne znate što vaš nadređeni očekuje od vas, pitajte ga. Razgovor sa šefom može uvelike olakšati situaciju. Ako ne znate što se od vas očekuje onda to i ne možete ispuniti, zar ne?
>>Ništa ne može zamijeniti korektnog šefa i profesionalne kolege
>>Svaki dan osam sati... Evo na koji način vas posao polako ubija
Ostao sam bez rijeci... Ova psihološka potpora kaže progutaj sve i smiješi se kad te naguz..namagarce... Ovo je tipična slika Hrvata... Sa šefom razgovarati od prvog nesporazuma i tražiti novo radno mjesto... I sve zagrliti i poljubiti kad se da otkaz... I nahvaliti odijel kako je super i zaželjeti im dobru budućnost...bemti..