Mislim da svaka osoba, ne samo modeli, dođe u određenu životnu fazu kad se zapita: “Tko sam, dovraga?” – izjavila je vječita buntovnica među manekenkama Agyness Deyn (28) za britanski Elle. Naslovnicu listopadskog izdanja tog časopisa krasi upravo ekscentrična Agyness, čime je na najbolji mogući način najavila svoj manekenski “comeback”. Tome je prethodio njezin čarobni fotosession u Africi gdje su joj kulisa bili leopardi i pješčane dine Namibije dovoljni da zadovolje visoke estetske kriterije svibanjskog izdanja britanskog Voguea.
U svijetu mode postala je prepoznatljiva po svojoj dječački ošišanoj platinastoj kosi, prodornim plavim očima i heroin chic aureolom koja obavija njezinu vitku pojavu.
Agyness je jedan od najinspirativnijih modela današnjice, a snažnom osobnošću i lakoćom kojom se poigrava s modom 2008. godine svrgnula je (doduše, nakratko) s trona kraljicu stila Kate Moss. Britanski modni kritičari bili su zapanjeni njezinim hrabrim odjevnim kombinacijama – punk, rock, grunge, boho, retro, glamur i ženstvenost nije jednostavno ujediniti, a upravo ta modna fuzija njezin je zaštitni znak. Tregeri, šeširići, muške hlače, šarene marame, retro naočale, jarke boje, karirani uzorci, upečatljivi nakit, ravne cipele i kratka kosa, bilo crna, bilo plava – čine okosnicu njezina lepršavo neopterećenog stila kojim vješto prkosi svim dosadnim modnim ziherašicama. Sparivanjem nespojivih odjevnih komada na samo njoj svojstven način, Agyness Deyn utjelovljuje upravo ono što bi stil trebao biti – jedinstven, kreativan, neopterećen trendovima i iskreni odraz nečije osobnosti.
Dokazujući kako nije sve u ljepoti (iako je sama prava ljepotica), Agyness je upravo taj njezin “personality” donio naslovnice najprestižnijih modnih časopisa. U svibnju 2007. godine prvi put je osvanula na naslovnici američkog izdanja Voguea, a ubrzo su uslijedile i naslovnice drugih poznatih časopisa i priloga, poput Observer woman, The Sunday Times Style, Pop, Grazia te britansko i talijansko izdanje Voguea.
Surađivala je s najzvučnijim dizajnerskim imenima, a njezin bliski prijatelj, britanski dizajner Henry Holland (koji stoji iza hvaljenog brenda House of Holland) isticao je kako je baš ona njegova muza. No, Agyness nije samo njegova inspiracija, već je i nadahnuće svim ženama koje su neopterećene konvencijama, a modu doživljavaju kao igru.
Ova modna kameleonka na vrhuncu svoje karijere modela povukla se na dvije godine i postala glumica.
Debitirala je u kratkom noir filmu Davida McDermotta i Petera McGougha “Mean to me”, odigrala sporednu ulogu u “Sudar titana”, a dobila je i jednu od glavnih uloga u remakeu filma “Pusher” iz 1996., u kojem će utjeloviti striptizetu Flo.