Na svakom mjestu koje uključuje kontakt gostiju i zaposlenika, očekivano dolazi do nesporazuma i ponekih neugodnih situacija. To nije ništa neobično. Restoranski se gosti često žale na svoja restoranska iskustva, zato što, logično, svi očekujemo maksimalnu vrijednost za svoj novac, pa se ponekad dogodi koji prigovor kad s nečim nismo zadovoljni.
Često se dogodi redovan gost odjednom prestane posjećivati neki restoran zbog neugodnog iskustva s osobljem. Uvijek je teško razumjeti što je to što nekim gostima smeta, a samo poneki će to vlasniku ili osoblju reći u lice.
VEZANI ČLANCI:
Nedavno smo imali anketu u kojoj smo vas pitali što vas najviše živcira kod konobara, pa su tako neki od odgovora glasili: "Kada nisam još ni sjela, tek uzimam meni, a konobar je već tu sa nervoznim 'Što ćete popit?"'", "Kada ti tri dana ne žele naplatiti. Već se sve pojelo i popilo, tanjuri su odneseni, 20 minuta svi sjedimo za praznim stolom", "Kada te ignoriraju, a vide da dižeš ruku i žele da dođeš do stola". No, sada vas pitamo što je to što vam smeta u restoranima? Podijelite vaša iskustva s nama!
Iznenadila se kada je vidjela uslugu koju su joj naplatili u restoranu: 'Nisam znala da to postoji!'
Kad ti konobar dođe pet puta tijekom objeda pitati jel sve u redu? A kad ga trebaš nema ga ni u talonu ...