Arena Centar, omiljeniji shopping centar Zagrepčana i njihovih gostiju, lansirao je mobilnu aplikaciju pod nazivom Arena SPOT i time postao prvi shopping centar u Hrvatskoj koji je svojim kupcima ponudio program vjernosti. U Hrvatskoj su uglavnom prisutni programi vjernosti trgovačkih lanaca te pojedinih brendova i trgovina, a specifičnost programa Arena SPOT jest u tome što se bodovi mogu skupljati u gotovo 200 trgovina shopping centara Arena Centar i Arena Park
Od svog otvorenja, Arena Centar svake godine bilježi milijunske posjete, mjesto je na kojem se može naći preko stotine trgovina i tisuće brendova te iz godine u godinu opravdava lidersku poziciju na tržištu. Uvođenje Arena SPOT aplikacije je prirodan nastavak uspješnog poslovanja i osuvremenjivanja ponude Arena Centra.
Prije uvođenja mobilne aplikacije, Arena Centar je u suradnji s agencijom IPSOS proveo istraživanje koje je donijelo vrijedne smjernice za razvoj strategije. Istraživanje je pokazalo kako su posjetitelji bili puno spremniji na uvođenje aplikacije u 2024. godini u odnosu na 2021. godinu, te da bi voljeli kao jedan od poklona u aplikaciji vidjeti Poklon karticu Arena Centra, ali i popuste u trgovinama centra.
Korisnici Arena SPOT aplikacije će od sad imati još bolje iskustvo kupovine jer će svakim posjetom Arena Centru moći dobiti bodove vjernosti i mijenjati ih za atraktivne nagrade, te imati pristup ekskluzivnim kampanjama i nagradama. Već pri kreiranju profila korisnike očekuje poklon dobrodošlice koji se preuzima u Arena Centru. Za prikupljanje bodova, dovoljno je skenirati račun iz bilo koje od gotovo 200 trgovina Arena Centra i Arena Parka, prijaviti se u Arena Centru ili pak preporučiti aplikaciju prijateljima. Osim bodova vjernosti, korisnici aplikacije će moći koristiti i posebne pogodnost u odabranim trgovinama centra, iz sektora mode, ljepote i gastronomije kao što su Ted Baker, The Body Shop, Replay, Converse, Submarine Burger.
Jedna od najvrjednijih funkcionalnosti Arena SPOT aplikacije je i interaktivna navigacija koja korisnicima olakšava kretanje po Arena Centru i jednostavniji pronalazak parkiranog automobila. Razvoj interaktivne navigacije je također nastao kao rezultat osluškivanja potreba kupaca Arena Centra.
„Arena SPOT izlazi u susret potrebama kupaca nudeći popuste, personalizirana iskustva, nagrade i poklone te interaktivnu navigaciju za jednostavnije snalaženje u centru ili pak pronalazak parkirnog mjesta. Interaktivna navigacija je nova korisnička usluga koja našim posjetiteljima uvelike olakšava snalaženje i kretanje centrom. Također, u procesu smo daljnjeg unaprijeđena, kao što je uvođenje funkcionalnosti za slabovidne i slijepe posjetitelje za jednostavnije kretanje centrom.
Budući da su naši posjetitelji orijentirani na kvalitetu, želimo razvijati aplikaciju u tom smjeru i nuditi jedinstvene i ekskluzivne pogodnosti koje nisu dostupne svima, kao što su npr. ulaznice ili sudjelovanja u ekskluzivnim društvenim događanjima“ istaknula je Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra.
NEPI Rockcastle grupacija, koja je vlasnik Arena Centra, 2022. godine je lansirala SPOT aplikaciju te postigla odlične rezultate u 47 shopping centara iz 9 zemalja gdje je dostupna. Aplikacija je postepeno bila uvođena u NEPI centre te je na kraju 2023. godine dosegla impresivan broj korisnika.
“Već godinama svjedočimo rastu digitalizacije i ecommerce-a. Događanja iz 2020. godine potakla su nas da budemo digitalno iskusniji i intuitivniji u online svijetu, zbog čega smo razvili bolje razumijevanje online okruženja. Međutim, ljudi i dalje žele stvarne interakcije. NEPI Rockcastle razvija svoje centre kao mjesta koja nisu samo za šoping, već i za zabavu i druženje. SPOT aplikacija, koja nas je približila omnichannel pristupu, bila je logičan korak prema poboljšanju iskustva naših posjetitelja, nudeći im spoj digitalne inovacije, personaliziranih iskustava i predanosti izgradnji zajednice s našim posjetiteljima putem SPOT loyalty programa.
Krajem ožujka, SPOT je lansiran i u Arena Centru. Aplikacija SPOT dio je strategije grupe za povećanje ulaganja u tehnologiju, daljnju konsolidaciju maloprodajnog tržišta, gdje imamo stručnost te možemo donijeti inovacije u području doživljaja kupnje“ izjavila je Roxana Baias, direktorica marketinga NEPI Rockcastle grupacije.