Bipa Fashion.hr

Prvi put nakon revija kupci će odmah moći nabaviti odjeću s piste

13.03.2018.
u 12:56

Direktor projekta Bipa Fashion.hr Vinko Filipić kaže da posao oko revija traje cijelu godinu i da stalno razmišljaju kako napraviti nešto novo za modnu scenu.

Nakon obljetničke 25. sezone najveće domaće modne manifestacije Bipa Fashion.hr ponovno kreće u osvajanje ljubitelja mode koji će od 15. do 24. ožujka vidjeti najbolje kolekcije više od petnaest vrsnih dizajnera. Ovosezonska Bipa Fashion.hr održat će se osim u 5. paviljonu Zagrebačkog velesajma i u prostorima Gliptoteke i MSU-a, a u intervjuu Vinko Filipić direktor tog modnog događaja, otkrio je pojedinosti koje nas očekuju.

Kako teku posljednje pripreme? 
Zahtjevan proces organizacije sad je već u izvedbenoj fazi tako da smo nakon nekoliko mjeseci kreativnog i produkcijskog rada došli do samo par dana prije početka. Uvijek je dinamično prije samoga početka i prije prvog dana, a ove sezone smo si zadali težak zadatak da nadmašimo prošlu slavljeničku i jubilarnu, 25. sezonu, ali vjerujem da ćemo uspjeti jer program koji smo pripremili najbolje je od naše modne scene.

Što nas sve ove sezone očekuje na Bipa Fashion.hr-u? Hoće li biti nekih novosti u odnosu na prošle godine?
Bipa Fashion.hr ove sezone ima raznolik program koji se održava na tri lokacije, a traje čak sedam dana. Velika novost u programu je što uz revije na modnoj pisti u Gliptoteci i na Velesajmu imamo i jedan sasvim drukčiji oblik predstavljanja, a to je platforma City New Now koja se održava drugi dan programa u Gliptoteci i koja će s artisitičkim pristupom dizajnera zahvaljujući elementima performansa omogućiti publici neposredan uvid u modno stvaralaštvo i ideju koju dizajneri žele predstaviti. Moda se danas izražava na različite načine, pa smo željeli dizajnerima pružiti i nove mogućnosti prezentacije. Osim toga, program na tri lokacije koje svojim imidžem i estetikom savršeno odgovaraju našim produkcijskim zahtjevima bit će znatno osvježenje za publiku, a posebno mjesto u programu ima promocija knjige Ane Lendvaj “Umjetnost odijevanja” i svečana dodjela modne nagrade koja se dodjeljuje prvi put u čast naše drage Ane koja je svojim radom uvelike zaslužna za razvoj modne scene. Istaknuo bih ipak kao najznačajniju novost koja će najviše zanimati publiku otvorenje Fashion.hr pop up storea samo četiri dana nakon završetka revija. To će biti pop up store u trgovačkom centru City Centeru one gdje će prvi put odmah nakon revija posjetitelji moći kupiti dizajnersku odjeću.

Na što su se dizajneri usredotočili ove sezone? 
Dizajneri će svoje kolekcije tek pokazati, ali po onome što smo imali priliku dosad vidjeti jer smo već snimali dosta materijala za potrebe naše PR kampanje, možemo očekivati stilski širok raspon kolekcija, od statement kolekcija i dnevne mode do večernjih kolekcija.

Kako prepoznati kvalitetne mlade modne dizajnere?
Bipa Fashion.hr je već godinama prepoznat kao platforma koja daje vjetar u leđa mladim dizajnerskim talentima. U produkcijskom, marketinškom i komunikacijskom smislu imaju našu apsolutnu podršku i jako nam je drago kad netko maksimalno iskoristi sve prednosti i mogućnosti tako velike organizacije i događaja. Ali u tome su jako bitni entuzijazam, kreativnost i osnovna znanja o poslovnom odnosno komercijalnom segmentu mode.

Što mislite o hrvatskoj tekstilnoj industriji?
Hrvatska tekstilna industrija na način kako smo je mi navikli definirati, nažalost gotovo više ne postoji. Preživjeli su rijetki, poput Varteksa koji ove godine obilježava 100 godina postojanja, ali to je zaista premalo. Ključni razlozi koji su doveli do takvog raspleta su neprepoznavanje globalnih trendova te nedovoljno ulaganje u ljude i nove tehnologije. U tom smislu značaj projekata poput našeg je još veći jer podržavamo razvoj malih biznisa, koji bi u kumulativu dugoročno mogao kompenzirati ono što smo izgubili gašenjem mnogih proizvodnih pogona.

Koliko ovakav projekt i takva produkcijska razina iziskuju priprema? 
Budući da se Tjedan mode organizira dva puta godišnje, rad na projektu zapravo nikad ne prestaje. Kada uzmete u obzir kreativni segment koji je vrlo kompleksan, te sve ostale segmente poput produkcijskog, marketinškog i programskog, dođete do toga da velik tim kontinuirano promišlja kako napraviti nešto što će iznova generirati uspjeh projekta kao takvog, ali i slijediti strategiju razvoja hrvatske modne scene. To je veliki izazov s kojim se, smatram,  odlično nosimo.

Mislite li da u Hrvatskoj ima premalo modnih manifestacija? 
Kada ih je bilo više, pričalo se o hiperinflaciji modnih događanja, i s tim komentarima sam se i sam mogao složiti jer je bio vidljiv neselektivan pristup onome čime se bavim već gotovo dvadeset godina. Danas je Bipa Fashion.hr kao nacionalni tjedan mode jedina relevantna lokomotiva u razvoju hrvatske modne scene, kako mladih, tako i afirmiranih brendova, i u tom smislu mislim da smo dali veliki obol u posljednjih desetak godina. Uz nas su mnogi brendovi nastajali, uz nas su se tijekom godina i razvijali, a danas stižu neki novi kreativni klinci.

Nedavno ste proslavili obljetničku, 25. sezonu održavanja Tjedna mode. Kakvi su vam planovi za budućnost?
Iako je iza nas već toliko sezona, entuzijazam koji nas pokreće je uvijek takav kao da radimo prvi put. U tom smislu, projekt je stabilan i afirmiran te ulazi u sljedeću fazu, a to je ozbiljna internacionalizacija u svim njegovim fazama, jača logistika dizajnerima u razvoju njihovih malih biznisa te povezivanje s relevantnim institucijama.

Kad smo kod institucija, kakva je njihova podrška?
Do sada je Fashion.hr sve ove sezone iznio samostalno sa svojim komercijalnim partnerima koji su prepoznali projekt, i ulaganjem su nam omogućili da stvorimo okvir koji hrvatskim dizajnerima omogućava već sezonama da predstavljaju svoj rad u vrhunskim produkcijskim uvjetima. Trenutačno razgovaramo s nekoliko relevantnih nacionalnih institucija koje su zainteresirane da podrže Fashion.hr i neke od tih partnerskih odnosa predstavit ćemo u idućih nekoliko mjeseci.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije