Prema legendi, plitka čaša za šampanjac (i martini) nastala je 1787., a kao kalup je poslužila dojka Marije Antoanete. Tom legendom poslužio se veliki kreator Karl Lagerfeld za svoju već četvrtu reklamnu kampanju za Dom Perignon. Uz angažiranje svoje uobičajene muze Claudije Schiffer (koja je prije pola godine vrlo zavodljivo poziralu u rublju pred Lagerfeldovim objektivom, reklamirajući luksuzno izdanje Dom Pérignon Oenothèquea iz berbe 1993.), "Karl veliki" posegnuo je i za gorespomenutom legendom te je Claudijine grudi iskoristio za oblik nove superluksuzne šampanjske čaše.
Na tri kristalne replike bočice Dom Perignona počiva, dakle, Claudijina grud tj. šampanjska čaša dotičnog iznimno lijepa oblika, a ima i malu ružičastu točkicu na dnu, samo da bi stvar bila još i manje suptilna, a više erotizirana. Sve to počiva na srebrnom pladnju u koji su ugravirani potpisi Lagerfelda i Schiffer.
Jasno, cijela stvar nije nimalo praktična nego čisto ukrasna; tko bi uopće pio iz čaše vrijedne 3150 dolara (uz koju se, doduše, dobiva i jedna boca Dom Pérignon Oenothèquea iz 1995.)? Kad pijete, čašu treba i oprati, uvijek postoji mogućnost da se razbije...
Zbilja jedinstven ukras, a ako vam samo oblik jedne dojke nije dovoljan, evo i malog podsjećanja na to kako Claudia Schiffer izgleda cijela, u prethodnoj reklami za Dom Perignon:
I na kraju jedna mala napomena: drugi oblik čaše iz koje se često pije šampanjac je "flute", duga i uska čaša. Ako netko iskoristi nečiji dio tijela takvog oblika za kalup, za to ne želimo znati. Već i ovo s Marijom Antoanetom i Claudijom Schiffer je i previše što se intimnih oblika tiče.