Mjesec dana prije najavljenog smanjenja PDV-a, kupci će u 164 prodavaonice dm-a i u dm online shopu po sniženim cijenama moći kupiti dječju hranu, higijenske uloške, tampone te jestiva ulja. Primjerice, cijena dmBio dječjih voćnih müslija snižena je s 18,90 kuna na 17,50 kuna, uložaka Jessa Night plus s 15,90 kuna na 13,90 kuna, a cijena eko bučinog ulja uljare Hladnić sada je 55,50 kuna umjesto dosadašnjih 59,90 kuna.
„Kupcima nastojimo osigurati što povoljnije cijene proizvoda i uvijek mogu računati na trajno dobre cijene u dm-u jer im programom „Dobre cijene u svako vrijeme“ jamčimo dugoročno povoljnu kupnju. Kako bismo još jednom pokazali da su nam potrebe kupaca na prvom mjestu, odlučili smo ne čekati travanj nego već u ožujku sniziti cijene svih proizvoda na koje se odnosi najavljeno smanjenje PDV-a“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
Uz povoljne cijene, dm svojim kupcima nudi i brojne pogodnosti u sklopu programa vjernosti dm active beauty koji im omogućuje uštede pri kupnji. Samo u prošloj poslovnoj godini, s više od milijun kartica programa pogodnosti, članovi su uštedjeli više od 67 milijuna kuna.
Danas dm posluje u 164 prodavaonice u 61 gradu, zapošljava više od 1.700 djelatnica i djelatnika te je prva i jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom.