Mlada Šveđanka Frida Gustavsson u proljetno-ljetnom izdanju časopisa POP ima svoju ružičastu slastičarnicu. Poput ukusne šećerne lutkice na vrhu torte uvjerila nas je u romantičnim kreacijama Christophera Kanea, Viktora&Rolfa i Valentina da su pastelne boje ovo proljeće definitivno "in". Styling, koji potpisuje modna urednica časopisa POP Tamara Rothstein, upotpunile su slatke pastelne skulpture, a za fotografije je zaslužan Daniel Sannwald.
Frida, koja ima samo 18 godina, dosad je krasila brojne naslovnice i editorijale, snimila reklamne kampanje za brendove poput Marca Jacobsa, Jill Stuart, Etro te bila zvijezda kozmetičke linije Anna Sui, kao i zaštitno lice parfema Daisy by Marc Jacobs. A ove je godine snimila kampanju za ljetnu kolekciju H&M-a.
Dobrodošli u slastičarnicu kod slatke Fride Gustavsson!
Šveđanka Frida Gustavsson za novo izdanje časopisa POP otvorila je pastelnu slastičarnicu, u kojoj je predstavila proljetno-ljetni hit – pastelne boje
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.