Dries Van Noten, dio slavne antverpenške šestice, modnom svijetu prkosi time što se odbija oglašavati, no hvala svejedno stiže do njega - uzorci i boje koje koristi otkad je osnovao vlastiti brend 1986. prestali su prepoznatljivi diljem svijeta. Rođen u obitelji krojača, Dries je modom okružen od malih nogu. Između dva svjetska rata njegov djed redizajnirao je second hand odjeću i time Antwerpenu po prvi put predstavio koncept ready-to-weara.
Driesov otac otvorio je luksuznu robnu kuću gdje je prodavao kreacije Ungara, Ferragama i Zegne, a Dries ga je redovito pratio na modne tjedne u Milanu i Parizu pa ne čudi što je upravo modni dizajn bio njegov odabir karijere. Svojom završnom kolekcijom privukao je pažnju Barneys New Yorka koji ju je u trenu otkupio i osigurao da Dries postane poznat američkim fashionisticama.
Za razliku od većine svojih kolega, Dries je od početka radio samo za sebe - od malenog butika u anverpenškom kvartu s galerijama do butika u robnoj kući, Van Noten se nikad nije micao od rodne Belgije. No, s rastom popularnosti bio je prisiljen otvoriti showroom u Parizu i Milanu, a danas su njegove kreacije dostupne u Singapuru, Hong Kongu, New Yorku, Milanu, Berlinu, Moskvi i brojnim drugim lokacijama.