bajka na ruševinama

Duh Lady Šram opet luta Brestovcem u modnoj priči eNVy rooma

Envy Room
Foto: Šime Eškinja
1/13
22.01.2014.
u 12:44

Vjeko i Nikica svoje su prekrasne vjenčanice od čipke, svile i laserski rezane umjetne kože, a koje slave ženstvenost povezali s tragičnom ljubavnom pričom Milivoja Deržmana i Ljerke pl. Šram.

Ruševine nekadašnjeg lječilišta u Brestovcu na zagrebačkoj Medvednici poslužile su kao odlična kulisa za snimanje atmosferične kampanje modnog dvojca eNVy room koju poptisuje fotograf Šime Eškinja.

Vjeko i Nikica svoje su prekrasne vjenčanice od čipke, svile i laserski rezane umjetne kože, a koje slave ženstvenost povezali s tragičnom ljubavnom pričom Milivoja Deržmana i Ljerke pl. Šram.

Ana Maria Cajner zaštitno je lice kampanje, a savšreno je utjelovila urbanu legendu o duhu prekrasne glumice.

Gradnju lječilišta za tuberkulozu Brestovec inicirao je upravo Dežman kako bi pokušao spasiti život voljenoj lady Šram. Kako uz sav trud nije uspio i Ljerka u Brestovcu umire. Sve glasnija su vjerovanja kako upravo njen duh luta zidinama lječilišta. Kako Dežman o Ljerki nakon njene smrti nije pričao, njihova je ljubav ostala pod velom tajni i na taj način osvijetlila put legendi o jednoj tragičnoj, ali velikoj ljubavi.

- Fokus nam nije bio stilistički se vezati za povijesno doba aktera te ljubavne priče. Ideja je bila toj ljubavnoj priči prekrojiti kraj. To smo ostvarili kroz vjenčanicu koja simbolizira početak nečeg lijepog, novog, sigurnog. Fotografije oponiraju jedna drugoj sukobom dana i noći i kontrastom romantične ljubavne priče i mistične legende o duhu lady Šram - rekli su nam Vjeko i Nikica, dizajneri iz eNVy rooma uz naglasak kako su i ovoga puta izradili kolekciju čiji će komadi šivani po mjeri imati prodajne cijene u rangu najmova vjenčanica iz mnogobrojnih salona

Vjenčanice uglavnom prate liniju tijela ili su raskošno nabrane u struku, a našlo se tu i ponešto vjenčanica dužine ispod koljena kao i onih od plisea.

- Uz legendu uvijek vežemo i protok vremena, a vrijeme je ono koje sekvencom određuje i spaja dimenzije prošlosti i sadašnjosti iščekujuci budućnost. Nešto poput kronometra fotografije koji zaustavlja jedinstveni trenutak zabilježen u prostoru i vremenu,neodoljivu ljepotu momenta dana i noći, tako stvarajući sklad dvaju sukobljenih elemenata, objasnio nam je inspiraciju fotograf Šime Eškinja koji već tradicionalno potpisuje eNVy room kampanje.

Zaštitno lice kampanje je ponovno Ana Maria Cajner - međunarodno uspješan model iz agencije Talia models. Šminku potpisuje Sanja Agić, a frizuru Draška Topić, dok je za styling odgovorna Lea Krpan.

>>Vintage reklama Dovea inspiracija za pismo-torbe eNVy Rooma

Komentara 1

DU
Deleted user
15:48 22.01.2014.

jako lijepo... vjenčanice su prekrasne, a i fotke su savršene...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije