Kako je SPAR Hrvatska predvidio i najavio, njihovoj kampanji EUšteda priključili su se i hrvatski dobavljači i proizvođači.
Prije dva mjeseca SPAR Hrvatska prvi je krenuo s konkretnim sniženjima cijena proizvoda stranih dobavljača. Cije su snižene za otprilike visinu carina a radilo se o sniženjima redovnih cijena a ne akcijskih, a koje garantiraju najmanje 3 mjeseca.
Odmah na početku kampanje pozvali su hrvatske dobavljače da im se pridruže u kampanji Euštede koja je Sparovim kupcima donijela prednosti Europske unije 2 mjeseca prije pristupanja. Prepoznavši snagu kampanje ali i zahvaljujući partnerskoj suradnju svih prethodnih godina, u kampanji su im se pridružili: Podravka, Trenton, Cekin, meggle, Klara, Dukat, Gavrilović, PPK, Pik Vrbovec, Zvijezda, Šafram, Mirela, Solana Pag, Kraš, JGL, Saponia i mnogi drugi.
Hrvatski proizvođači su uočili potrebu sniženja cijena gotovih proizvoda a to je dokaz SPAR-ovih uvjerenja da će cijene hrane pasti ulaskom na europsko tržište, što će pogodovati svim Sparovim kupcima a da pri tome neće ugroziti same hrvatske proizvođače.
Za sve ostale informacije slobodno me kontaktirate a neke hrvatske proizvode u kampanji možete pogledati ovdje.