istraživanje

Evo koji zaposlenici najčešće idu na poslovna putovanja. Ne, nisu direktori...

Putovanje
Foto: Thinkstock
1/3
20.12.2017.
u 08:08

Tijekom istraživanja ispitano je više od 17 000 zaposlenih iz 24 zemlje u više od 20 branši kako bi se utvrdili uobičajeni trendovi i razlike između profesija.

Novo istraživanje Poslovnog Booking.com-a, vodeće stranice za povezivanje poslovnih putnika s najvećim izborom mjesta za boravak, otkriva kako profesija zaposlenika oblikuje njihove poglede na poslovna i privatna putovanja kao i sve veću interakciju između ta dva tipa putovanja.

Tijekom istraživanja ispitano je više od 17 000 zaposlenih iz 24 zemlje u više od 20 branši kako bi se utvrdili uobičajeni trendovi i razlike između profesija. Gotovo trećina (30%) svih zaposlenih prihvatila je svoj posao isključivo ili djelomično zbog prilika za 
poslovna putovanja koje taj posao nudi, ističući time draž koju poslovna putovanja imaju za zaposlene. 

Ako se gledaju specifične profesije, to se gledište najviše odražava među arhitektima i dizajnerima (45%) te konzultantima u menadžmentu (38%). 

Osim toga, više od trećine ispitanika (38%) navodi da bi aktivno potražilo novi posao ako bi to značilo da bi mogli više poslovno putovati. Taj se postotak povećava na 46% među osobama u dobi između 18 i 34 godine, sličan trend moguće je uočiti i među arhitektima i dizajnerima (48%) te konzultantima u menadžmentu (43%). Statistike ukazuju na to da bi poslodavci koji žele privući i zadržati najtalentiranije zaposlenike trebali uzeti u obzir putovanja kao sastavni dio ponude za posao.

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

Profesije na različit način kombiniraju poslovna putovanja s užitkom 

Trećina zaposlenih (32%) smatra da se njihovo vrijeme za posao i uživanje prilično isprepliću, osobito oni koji su zaposleni u sektoru poljoprivrede i ratarstva (43%), arhitekture i dizajna (43%) te konzaltinga u menadžmentu (42%). Stoga ne iznenađuje kako bez obzira na sektor u kojem su zaposleni, zaposleni pokušavaju najbolje iskoristiti ono što odredište nudi prilikom poslovnog putovanja.

Dvije trećine ispitanika (69%) produžuje svoje poslovno putovanja za nekoliko sati ili dana kako bi uživali u onome što grad nudi, dok tri četvrtine ispitanika (73%) tijekom svog putovanja osigurava vrijeme za aktivnosti u kojima će uživati. Ukupno, 45% zaposlenih više cijeni mogućnost kombiniranja poslovnog putovanja s uživanjem nego tradicionalne pogodnosti na radnom mjestu.

Što potiče putnike da kombiniraju poslovno putovanje s užitkom? Najčešća dva faktora baziraju se na samom odredištu – 62% ispitanika želi istražiti grad koji nisu prije posjetili, a njih 39% želi provesti više vremena na omiljenoj lokaciji. 

Ako se gleda smještaj koji se najčešće bira za boravak na godišnjem odmoru, svi zaposleni (23%) najčešće biraju smještaj s „lokalnim šarmom”, a zatim slijedi smještaj srednje klase (31%) i smještaj s all - inclusive ponudom (23%). 

Pogledajte i galeriju Na dnu najvećeg jezera u svijetu otkrili tajnu skrivanu 3000 godina

Putovanje
1/8

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?