PROMO

F I L I A – modni brend inspiriran hrvatskom kulturnom ostavštinom

F I L I A – modni brend inspiriran hrvatskom kulturnom ostavštinom
26.07.2021.
u 09:44

Odjeća koja se čuva, dijeli i nasljeđuje

Duboko poštovanje prema ostavštini naših predaka, vrijednost ručne izrade i znanje majstora, utkani u suvremeni modni izričaj, riječi su koje najbolje opisuju novu priču na hrvatskoj modnoj sceni. Odjeća koja se čuva, odjeća koja se dijeli i nasljeđuje, a koja odiše prirodnim materijalima, jednostavnošću te posebnim detaljima inspiriranim hrvatskom kulturom, predstavljena je u prvoj kolekciji modnog brenda F I L I A, iza kojeg stoji Anamarija Filipović-Srhoj, mlada kostimografkinja i dizajnerica porijekom iz Dubrovnika. Riječ je o ljetnoj kolekciji za žene koja povezuje bezvremensku ljepotu s kulturom baštinom, pretočenu u suvremene kreacije.

Svi odjevni predmeti ove posebne ljetne ženske kolekcije izrađeni su ručno, a krase ih motivi hrvatskih narodnih ornamenata, korištenih na suvremeni način. Jednostavne linije i krojevi, koji naglašavaju žensku ljepotu i prirodnost, protežu se kroz gotovo sve modele. Duge haljine koje su protkane zanimljivim čipkastim detaljima te prate liniju tijela, kvalitetne košulje, crop topovi i kimona koje je lako kombinirati za dnevni ili večernji look te hlače koje odišu udobnošću, samo su dio prve kolekcije brenda F I L I A, koja je osmišljena na način da traje dugi niz godina, prateći pritom modne trendove.

Misija našeg brenda je poticati ručnu izradu, istraživati i promicati bogatstvo hrvatskog narodnog ornamenta u kombinaciji sa suvremenim trendovima i potrebama moderne žene. Svakom smo odjevnom predmetu posvetili veliku pažnju. Prilikom izrade posebno su nam bili važni detalji poput tkanja i vezova, kao i odabira samo prirodnih materijala, ručno rađenih čipki i lana. Želimo da naša odjeća savršeno stoji i da dugo traje. Želimo stvarati odjeću u kojoj se uživa i odjeću koja će se čuvati, dijeliti i nasljeđivati, a vjerujem da smo ovu ideju uspjeli prenijeti u našoj prvoj kolekciji“, izjavila je Anamarija Filipović-Srhoj, koja je nakon preddiplomskog studija Modnog dizajna magistrirala Kostimografiju na Tekstilno-tehnološkom fakultetu te radi kao asistentica kostimografa i kostimograf na kazališnim i filmskim projektima.

Dizajnerica je posebno ponosna na komade koji su izrađeni od ručno tkanog lana na tkalačkom stanu obitelji Radočaj, od vlakana proizvedenih u Hrvatskoj. Dio odjevnih predmeta od domaćeg ručno tkanog lana ukrašen je motivima koji se nalaze na ženskim posavskim narodnim nošnjama te čipkama koje su također rađene ručno.

Kampanja je snimanja u prirodnom okruženju Seoskog gospodarstva Rakić, a u naslovnoj se ulozi pojavila  Erna Rudnički, koja je stala ispred objektiva fotografkinje Ane Šesto. Šminku potpisuje Ivana Lončar, a kolekcija je upotpunjena nakitom Little Wonder. Kolekciju je moguće kupiti putem web shopa na službenoj web stranici brenda i u Tiramol Hr Concept storeu u Zadru, a više informacija može se pronaći i na Instagram stranici.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije