Jeste li ljubitelj popularne "pederuše"? Ovu su torbicu dugo vremena nosili samo turisti, kao i muškarci isključivo iz praktičnih razloga. No, danas je pederuša postala neizostavnim modnim dodatkom gotovo svake odjevne kombinacije, a nose ju sve utjecajne face iz svijeta mode. Gotovo je nezamislivo vidjeti iti jednu odjevnu kombinaciju bez pederuše koja je tu da je zaokruži.
Preimenovan u "torbicu oko struka", ovaj modni dodatak prisvojio je čitav niz brendova, od Nikea, Guccija pa sve do Alexandera Wanga. Nekada rubno 'neugledna' torbica, danas dobiva nešto profinjeniji dizajn nego što je prethodno uživala. Novu verziju ovih je dana objavio i Adidas koju je na svojoj stranici podijelio i ASOS.
Trend se pojavljuje na ulicama i pistama već nekoliko godina i čini se da ne pokazuje nikakve znakove usporavanja. Danas je jednako obožavaju i muškarci i žene. Primjerice, torbe su bile vidno istaknut modni detalj na ženskom tjednu mode u sezoni proljeće/ljeto 2018., ali su također bile glavni trend za muškarce koji ih obično nose preko ramena i prsa, a ne oko struka.
'Pederuše' kako ih od milja zovemo, najbrže su rastući segment na tržištu muške mode, kako je za Wall Street Journal izjavio Marshal Cohen, analitičar tvrtke za istraživanje tržišta NPD Group, piše Quaritzy. Prema podacima NPD-a koje je objavio časopis, od rujna 2016. do rujna 2017. prodaja torbi porasla je za više od 10% i dosegnula 100 milijuna dolara.
Ove se torbe uklapaju u široki spektar praktičnih, raznovrsnih i trendi stvari, a također se povezuju s nedavnom revnošću mode za propagiranjem svega što se nekada smatralo ružnim. Poticaj su dobile od brojnih slavnih osoba poput Rihanne i repera A$AP Rockya.
I uspon ulične odjeće također može objasniti uspjeh ovog fenomena. U prilog tome ide i činjenica kako je ove torbe lansirao i Louis Vuitton u suradnji s uličnim brendom 'Supreme'. Kada sve ovo stavimo na papir, nekako nam se čini da ćemo o popularnim 'pederušama' još dugo pričati i nositi ih.
samo treba pojasniti ovim manekenima da se ne nosi preko ramena !