Zahvaljujući hrvatskom brendu HIGHLANDER koji popularizira planinarenje na najljepšim vrhovima svijeta, mogućnost bijega od svakodnevnih obveza i gradske vreve nikada nije bilo jednostavnije i lakše. Uz to, istraživanje netaknute prirode djeluje posebno opuštajuće na sudionike koji ubrzan način života na nekoliko dana zamjene bajkovitim krajolicima i boravkom na svježem zraku. No, kako bi HIGHLANDERima avantura života bila dodatno obogaćena, organizatori iste odlučili su ostvariti suradnju s hrvatskom prehrambenom tvrtkom, Podravka.
Globalna suradnja dvaju hrvatskih brendova započela je na HIGHLANDER-u Velebit koji je bio pokretač cjelokupne priče. Nakon što se pokazala uspješnom, nastavljena je i na HIGHLANDERu Big Bear Lake u Kaliforniji, koji je ujedno bio i najveći iskorak za brend HIGHLANDER do sada. Netaknuti dijelovi američke Nacionalne šume San Bernardino postali su središte događanja na kojem je sudjelovalo više od 260 sudionika iz različitih država. Posljednje održan HIGHLADER na kojemu su planinari uživali u okusima Podravkinih artikala bio je na Medvednici, točnije bio je prvi event koji se dogodio poviše nekog glavnog grada i maksimalno približio planinarenje ljudima.
Tako su sudionici osim u spavanju pod veličanstvenim zvjezdanim nebom, glazbenim programima uz logorsku vatru i ostalim zabavnim i edukativnim programima, imali priliku uživati i u slasnim zalogajima s potpisom Podravke. Na kontrolnim točkama na Velebitu i Medvednici, HIGHLANDERi su utažili želju za hranom popularnim Talianettama i Fini mini juhama, koje su ih dodatno okrijepile i dale snagu za nastavak planinarske avanture. Američke kontrolne točke osim središta odmora, bile su i mjesta na kojima su sudionici uživali u hranjivim Talianettama, EVA sardinama, EVA tuni i obrocima sličnim mesnom naresku, Pork lunch partyju.
''Ponosni smo da je i Podravka bila dio ovogodišnje HIGHLANDER avanture – od Velebita i Medvednice pa sve do daleke Kalifornije. Nema do hranjivog i ukusnog obroka pa vjerujem da su i naši proizvodi planinarima dali dodatnu snagu i energiju da što uspješnije pređu tolike kilometre. Čestitamo svima koji su se odvažili na ovaj nimalo jednostavan izazov i postali HIGHLANDERi. A čestitke i organizatorima koji predano rade na tome da približe prirodu i planinarenje ljudima.'' – izjavila je Majda Žujo, direktorica Korporativnih komunikacija i odnosa s dionicima Podravke.
Globalna suradnja dvaju hrvatskih brendova rezultirala je velikim uspjehom, zbog čega će se ista nastaviti i na drugim lokacijama diljem svijeta. Više informacija o predstojećim HIGHLANDER događajima koji spajaju planinarenje i netaknutu prirodu, nalaze se na: https://highlanderadventure.com/.