Švedski brend odjeće H&M, čije su trgovine nedavno otvorene i u Hrvatskoj, priznao je da su tijela djevojaka na njihovim reklamama oblikovana računalno, javlja Dailymail.
Neobičnu sličnost tijela djevojaka otkrili su skandinavski zviždači, a riječ je o tome da djevojke u kupaćim kostimima, čije se fotografije nalaze na internetskim stranicama tvrtke, imaju iste proporcije i u istom su položaju, a osim kupaćih kostima, jedina razlika među modelima je boja kože.
Glasnogovornik H&M-a kazao je da su htjeli usmjeriti pozornost na kupaće kostime, a ne na tijela modela te je izjavio da su tijela računalno načinjena na način da se prvo fotografira odjeća na lutki, a zatim se računalnim programom načini tijelo modela.
Glasnogovornica Norveške radiotelevizije Helle Vaagland osudila je ovaj slučaj i dodala da je poznati proizvođač odjeće postavio visoke kriterije koje žene moraju ispuniti, toliko visoke da ni sami ne mogu pronaći modele koji ih ispunjavaju i koji imaju prikladno lice i tijelo za angažman.
Nisu ovo visoki kriteriji na ženska tijela, već visoki zahtjevi na profit. Računalo se nikad ne umara, ne ljuti se, nije kapriciozno (dok radi) i izvan svega je daleko jeftinije od živih modela! Jesam li otkrio nešto epohalno?