Još se na početku listopada moglo pronaći božićne ukrase u trgovinama, a sada je izbor pozamašan. Hrvati svake godine troše sve više novaca na poklone, a samim time što je u trgovinama božićni asortiman sve ranije postavljen, znači da će više trošiti.
Od 2015. godine do danas cifra trošenja na poklone i božićne ukrase samo se povećava. Tako je 2017. godine potrošeno 12,5 milijardi kuna u božićnoj sezoni, što je za pola milijarde kuna više nego godinu ranije. U 2018. godine potrošnja je iznosila 14,8 milijardi kuna, prema procjenama Hrvatske gospodarske komore.
Prema rezultatima istraživanja HGK-a u 2017. godini najviše ljudi je potrošilo između 100 i 500 kuna na blagdanske darove, njih 39 posto, dok ih je 31 posto potrošilo između 500 i 1 000 kuna. Gornju granicu od 1 000 kuna premašilo je 9 posto ispitanika, a manje od 100 kuna potrošilo je 21 posto ispitanika. hrvati su najviše kupovali igračke, ali i kozmetika te obuća i odjeća, a na kraju delikatesni prehrambeni proizvodi, navodi HGK.
On već 47 godina prodaje kestene na Cvjetnom trgu: