U programu putovanja sudjeluje osam američkih putničkih agentica, čije su agencije usko specijalizirane za putovanja u segmentu luksuznog turizma, a koje će do 30. travnja obići hrvatske destinacije, Zagreb, Plitvička jezera, Zadar, Trogir, Split, Hvar, Pelješac i Dubrovnik.
„Činjenica da je prvo europsko putovanje američkih putničkih agenata organizirano upravo u Hrvatskoj pokazuje kako Amerikanci željno iščekuju nova putovanja u našu zemlju, odnosno potvrđuje poziciju naše zemlje kao tražene, sigurne i dobro pripremljene destinacije. U tome je pomogla i činjenica što smo tijekom prošle godine bili jedna od rijetkih destinacija koje su bile otvorene za američke goste, a još bolje trendove očekujemo u ovoj godini u kojoj smo s američkim tržištem povezani direktnom aviolinijom na relaciji New York – Dubrovnik. Siguran sam kako će ovo studijsko putovanje dodatno doprinijeti prepoznatljivosti naše zemlje na tržištu SAD-a, našem najvažnijem dalekom tržištu“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je luksuzni turizam jedan od traženijih proizvoda u vrijeme pandemije.
U sklopu ovog putovanja, uz luksuzni turizam, fokus će biti i na turističkim proizvodima kao što su nacionalni parkovi i parkovi prirode, kulturno-povijesna baština i eno-gastronomija, odnosno na proizvodima koji su izrazito traženi na tržištu SAD-a. Agentice će također biti upoznate sa svim zdravstvenim i sigurnosnim protokolima koje se provode u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na kampanju Safe Stay in Croatia.
„Ovaj posjet sinergijski će djelovati s nastojanjima HTZ-a da se turistička sezona produži na 365 dana u godini, a upravo nam američko tržište može pomoći u ostvarivanju tog cilja jer se radi o bogatim i zahtjevnim turistima koji nisu sezonalni kao u Europi“, istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u Ina Rodin, naglasivši kako su agentice ujedno i članice prestižnog Virtuosa, mreže najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 20.000 savjetnika širom svijeta i više od 1.800 partnera među kojima su vrhunski hoteli, odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici i agencije.
„Sjedinjene Američke Države ključno su turističko tržište sa ogromnom ekonomskom snagom. Vjerujem da ćemo svi zajedno ovu krizu iskoristiti kao katalizator za probijanje u jedan viši turistički segment“, poručila je direktorica agencije RealCroatia Petra Gracin.
Dodajmo kako je ovo putovanje realizirano uz podršku i suradnju s turističkim zajednicama gradova Zagreb, Split, Dubrovnik i Hvar te turističkih zajednica Zadarske, Ličko-senjske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije. Realizacija putovanja ne bi bila moguća ni bez doprinosa brojnih partnera poput Turkish Airlinesa i Croatia Airlinesa, ali i subjekata kao što su Maistra, Amadria, Esplanade, Le Premier, Bastion, Cornaro, Vestibul, Hotel Park u Splitu, Briig, Maslina Resort, Adriana, Villa Korta Katarina, Excelsior, Kazbek, Pucić Palace i Villa Dubrovnik.
Dodajmo kako agentice u pratnji Ine Rodin danas borave u Splitu, te potom kreću prema Hvaru i Pelješcu da bi svoj posjet Hrvatskoj završile 30. travnja u Dubrovniku.