I mnogima omiljene grickalice poput čipsa, flipsa, kikirikija i sličnih, osjetile su recesiju. Iako su za mnoge nezamjenjive pred televizorom, računalom ili nakon ručka, grickalice već dvije godine zaredom bilježe pad, prenosi portal Ja Trgovac. Unatrag posljednjih godinu dana (od veljače 2010. do siječnja 2011. godine), prema Nielsenovu mjerenju maloprodaje ovako definirana kategorija slanih grickalica ostvarila je količinsku prodaju od šest tona u vrijednosti od 356 milijuna kuna. Prema vrsti grickalica, količinski najveći udio u slanim grickalicama imaju čipsevi (36 posto), kukuruzni flips (31 posto), kikiriki, koštunice i sjemenke (21 posto) te kokice (13 posto). Vrhunac prodaje slanih grickalica je u ljetnim mjesecima. U posljednje vrijeme potrošači se sve više okreću jeftinijim proizvođačkim i trgovačkim robnim markama te promotivnim pakiranjima, zaključuju s portala Ja Trgovac.
I grickalice su osjetile krizu, biraju se jeftinije robne marke
. U posljednje vrijeme potrošači se sve više okreću jeftinijim proizvođačkim i trgovačkim robnim markama te promotivnim pakiranjima, zaključuju s portala Ja Trgovac.
Komentara 2
O, da istina je, potvrdjena, neke su grickalice i gricke stvarno jeftina roba. Da covjek ne povjeruje. Cuda seipak dogadjaju.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Gricka, gricka , grickalica. Osoba sumnjiva morala i jos sumnjivije proslosti. Nekada je jednom bila jedna Gricka na forumu.