Komičar Ivan Šarić, radijski voditelj Daniel Bilić te glazbenik i producent Baby Dooks pridružili su se kampanji MOškarac kojom dm, u mjesecu muškog zdravlja, educira građane o važnosti pravovremenih pregleda kod muškaraca.
U studenom, jedinom mjesecu koji ima isti nadimak u cijelom svijetu, svi kupci dm-a moći će pokazati što znači biti pravi MOškarac uz majicu podrške pokretu MOvember koji potiče muškarce na bolju brigu o sebi. Pri kupnji bilo koja tri proizvoda za mušku njegu, dm kupcima daruje brkatu majicu s natpisom MOškarac koju ovog MOvemebra, uz brkove, nose i Ivan Šarić, Baby Dooks i Daniel Bilić.
Što čini pravog MOškarca sažeo je Daniel Bilić: "Biti pravi MOškarac je brinuti se o svim slabijima od sebe, ali da bi to mogao - moraš se brinuti i za sebe. Uvijek imamo vremena odvesti auto na servis (ili mu samo promijeniti gume), ali sebe natjerati na pregled (ili ga obaviti sam) je pothvat kojem ni skok iz svemira Felixa Baumgartnera nije ni do koljena!"
"Do ove kampanje nisam baš previše razmišljao tome što Movember promovira odnosno znao sam, ali sam na to gledao da je za druge ljude. Lagano osvještavam taj dio, briga o zdravlju i njega koja bude u trećem čak u četvrtom planu jer dolazim iz "spartanske" obitelji gdje muškarca nikad ništa ne boli premda ga boli. Krivo razmišljanje, definitivno, koje pokušavam promijeniti", priznao je Ivan Šarić.
Šarić, Baby Books i Daniel preuzet će ulogu blagajnika u prodavaonici dm-a u City Centeru one West u subotu 19. studenog od 17 do 18 sati kako bi dm-u pomogli prikupiti sredstva za donaciju Institutu Ruđer Bošković. Isti iznos koji Ivan, Baby Dooks i Daniel spreme u blagajne, dm će donirati Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate.
Pokret Movember nastao je 2003. godine, a potaknula ga je australska nevladina organizacija Movember Foundation. Tijekom godina Movember se prometnuo u globalni pokret posvećen poticanju muškaraca na bolju brigu o vlastitom zdravlju.