muke po operatoru

Izigrani! S Tele2 korisnici u roamingu troše i kad to ne znaju

Tele2 (1)
Zeljko Lukunic/PIXSELL
04.02.2013.
u 20:00

Na probleme s roamingom i sigurnosno isključivanje broja iz funkcije požalio nam se pak Marko Matijašić, kojemu se to, ne jednom, dogodilo i već je navikao po povratku u državu prvo svratiti u poslovnicu Tele2

Čak 202,30 kuna zaračunao je Tele2 Zagrepčanki Saneli Novosel za usluge roaminga, odnosno za prijenos podataka internetom za samo jedan boravka u inozemstvu iako ga, tvrdi, uopće nije koristila – požalio nam se Sanelin suprug Siniša Novosel.

Pisani odgovor e-mailom

Iako je od početka i on bio korisnik Tele2, nakon problema s trajnim nalogom koji mu je karticu teretio i dva puta mjesečno, on je, tvrdi, nakon što mu je istekla ugovorna obveza, promijenio operatora. Supruga je još obvezana ugovorom, no račun koji je dobila za samo dan boravka u Italiji prevršio je svaku mjeru. Odmah su reklamirali troškove, ne zato što ih poriču, nego i zato što svota uopće nije odgovarala važećem cjeniku Tele2 (nigdje se, naime, ne spominje broj spajanja, već samo da je obračunska jedinica 100 KB – 5,95 kuna s PDV-om), ali su odmah naplaćeni trajnim nalogom.

Prigovor koji su napisali odbijen je pak s preporukom da Sanela drugi put isključi internet u inozemstvu. No istom je odbijenicom obaviještena i da se na nekim mobilnim telefonima internet i ne da isključiti?!

Kako bilo, u odgovoru na prigovor koji je S. Novosel stigao e-mailom pisalo je da se nakon primitka “pisanog” odgovora može žaliti njihovu povjerenstvu, ali on poštom nije stigao ni idućih mjesec dana. Nakon njihova inzistiranja konačno i stiže, ali je žalba odbijena. Rok za nju počeo je teći onoga trenutka kad su ga primili e-mailom!? Možda HAKOM-ova bude zadnja, nada se Siniša Novosel koji se, kao i supruga mu, osjeća prevarenim, a boli ih i činjenica što su neki zaposlenici Tele2 kojima su se žalili na telefon bili i prilično “bezobrazni”.

Na probleme s roamingom i sigurnosno isključivanje broja iz funkcije požalio nam se pak Marko Matijašić, kojemu se to, ne jednom, dogodilo i već je navikao po povratku u državu prvo svratiti u poslovnicu Tele2 gdje ga, kad je s tim operatorom sklapao ugovor, nitko nije upozorio na sigurnosni limit od 500 kuna procijene li da je došlo do neovlaštenog korištenja broja i velikog povećanja troškova. No zadnji su mu put u svega dan dvaput blokirali broj.

Politika operatora

Na povratku iz Italije, 700 kilometara od kuće, signal na mobitelu jednostavno je nestao pa je nakon osam sati vožnje, straha, nervoze, ljutnje... odmah po povratku otišao u poslovnicu Tele2. Ispisali su mu račun na 600 kuna, što je podmirio s troškovima prethodnog mjeseca koje mu još nisu ispostavili. Idućeg jutra račun je odblokiran, a oko 12 ponovno blokiran. Naknadno je ustanovljeno da je na naplatu stiglo dodatnih 150 kuna iz roaminga, čime je ponovno prekoračio sigurnosni limit iako su mu ga dan prije povećali na 700 kuna. No ni to ga nije šokiralo toliko koliko politika Tele2 da potrošač samo jednom u mjesecu smije prijeći sigurnosni limit zbog čega je još idućih 20 dana bio bez mobitela. 

>>Mobitel zbog krivnje T-HT-a skuplji 525 posto!

>> Roaming nam je 12 puta skuplji nego u Europskoj uniji

Komentara 67

Avatar to kill Bambi
to kill Bambi
20:24 04.02.2013.

Prepaid - sve ostalo je čisto ludilo!

Avatar WindFucker
WindFucker
20:30 04.02.2013.

04.02.2013. u 20:21h c11 je napisao/la: ______________________________________________________________ Potpuno se slažem. Prešao sam sa T-mobile na Tele 2 Revolucija, i apsolutno nikakvih pritužbi nemam. Uzeo sam samo broj, p nemam ugovornu obvezu od 24 mjeseca, kupio smartphone na prepaid, isključio internetet i max. račun mi iznosi 175 kn... Na T-mobile mi je račun bio i do 10 puta veći...

C1
c11dugi
20:21 04.02.2013.

Volim ove clanke sponzorirane od najveceg telefonskog operatora. Mozete pisati koliko hocete ali nema vam pomoci, jer nepovratno gubite trzisnu bitku. Sto nije ni tako cudno jer bi samo budala placala racune po sumanutim cijenama koje uporno ne spustate.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije