Jean-Charles de Castelbajac, poznat i kao čovjek koji umjetnost čini nosivom, u svoje modne ikone ubraja Mickey Mousea, Luja XIV. i rock zvijezde, a upravo su slavni glazbenici njegovi najvjerniji klijenti.
Madonna i M.I.A. samo su neke od dama koje obožavaju rad ovog Francuza, koji Parizom vlada od ‘70-ih kada je prvi put kročio na dizajnersku scenu. Na dotad konzervativne piste poslao je kreacije od plišanih igračaka, printove uličnih grafita i Lego kockice, a četrdeset godina kasnije jedan je od omiljenih mentora nove generacije francuskih dizajnera.
Upravo u mladim dizajnerima Jean-Charles vidi budućnost mode te se ne libi pomoći im. “Većina dizajnera boji se konkurencije, ali moda ne može ići naprijed bez novih ljudi i svježih ideja. Svoje štićenike pažljivo biram i želim im sve najbolje”, otkriva Castelbajac. Prije nekoliko godina, kako bi svoje kreacije učinio dostupnima i mlađoj generaciji, pokrenuo je JCDC online shop, gdje nudi pristupačniju liniju.
“Divim se Marcu Jacobsu što je pokrenuo taj trend. Želim napraviti nešto lijepo i za ljude s nižom platežnom moći, a ne samo na majicu nalijepiti svoje inicijale”, iskren je de Castelbajac. Ovaj osebujan dizajner tako surađuje s autorima South Parka, britanskom ‘grime’ glazbenom scenom i umjetnicima koje upoznaje diljem svijeta.
A konačni cilj? Linija jeftinih, ali luksuznih hotela!