Kad je od Karla Lagerfelda naslijedio mjesto kreativnog direktora za Coca-Colu, mogli smo pretpostaviti da će legendarni francuski dizajner Jean Paul Gaultier i te kako dati poseban pečat cijeloj toj suradnji. I sudeći po dosadašnjim rezultatima, doista jest.
Osim što je prvi put kao gostujući dizajner probio led glumeći u reklamnim spotovima za brend psihijatra, novinara i detektiva, Gaultier je, naravno, transformirao Coca-Coline tipične bočice u mala umjetnička remek-djela.
I dok su prve dvije bočice inspirirane prugicama, njegovim zaštitnim znakom već dugih 35 godina, te grudnjakom-korzetom koji je proslavila njegova omiljena muza Madonna, Coca-Cola je lansirala i treću bocu svog dijetnog pića čija je kampanja prilično provokativna, a potpisuje ju Stephane Sednaoui.
Ovog je puta Coca-Cola "odjevena" u korzet, a da bi je najbolje predstavio, pozvao je u pomoć modernu pin-up djevojku koja voli rockabilly frizure i umjetničke tetovaže. Naravno, kakva bi to bila kampanja kad se u njoj ne bi pojavio i Gaultier, pa makar i samo na fotografiji koju drži model.
Jean Paul Gaultier u ulozi pin-up djevojke za Coca-Colu Light
Nakon što je najpoznatije bezalkoholno piće na svijetu "odjenuo" u prugice i grudnjak, na red je došao i korzet, a da kampanja ne bi bila suhoparna, Gaultier se "transformirao" u tetoviranu pin-up djevojku
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.