eNVy room predstavlja kampanju nadahnutu talijanskim neorealističkim filmovima u maniri ranih djela Fellinija,s potpisom fotografa Šime Eškinje.
Dok crno bijele fotografije neodoljivo podsjećaju na povijesni i sentimentalni dokument ne tako minulog vremena, fotografije u boji prikaz su realistične slike gdje je naznačena ljudska dimenzija kroz glamuroznu prizmu modne fotografije.
Uz ovo malo sunca što je provirilo iza oblaka, fotografije će vam izmamiti osmijeh na lice.
Kampanja je snimljena za kolekciju za jesen/zimu 14/15 koju određuju čipka, suptilne teksture, igre dužinama i retro krojevi koji su posebno naglašeni stylingom u ovoj kampanji.
Lepršavi i svjetlucavi materijali rezervirani su za večernju modu pa su tako drapirane maksi haljine bogato nabrane u struku, dok svjetlucave haljine izrađene od zelenih ljuskica i perlica senzualno omataju tijelo otvarajući samo leđa kao zavodljivi detalj koji laska ženskom tijelu.
Čarobne vizure Staroga Grada na Hvaru, njegove kamene kuće ukrašene škurama, griljama i razigranim tiramolima poslužile su kao idealna kulisa Eškinji kojem je ispred objektiva u ulozi zaštitnog lica nove eNVy room kampanje stala Marij Kolak, model iz agencije Talia.
>>E, pa ovako to izgleda kad hrvatske dizajnerice izlažu na London Fashion Weeku
>>Da vampiri ustanu iz mita, očnjake bi zarili u modu Toma Forda