Jenna Lyons, kreativna direktorica poznatog američkog brenda J. Crew, doista je pravo utjelovljenje svega što on predstavlja - ovu uspješnu poslovnu ženu nikada nećete vidjeti u nečem preuskom, prekratkom ili presintetičkom.
Otkad je njezina tvrtka lansirala rubriku “Jenna’s Picks” u svom katalogu, ova je dama, nakon godina skrivanja iza kulisa, stupila pod svjetlo reflektora. Jenna’s Picks okuplja njezin izbor najboljih komada iz kolekcija J. Crewa, ali i drugih brendova, a izlazi 14 puta godišnje. Jenna je uskoro Oprah pokazivala što ima u garderobi, dijelila svoje stilske savjete sa časopisima Glamour, InStyle, Lucky i Domino, na čijoj je naslovnici osvanula i osvojila vjerno sljedbeništvo modnih blogera koji obožavaju njezin stil.
Kupci J. Crewa o Jenni doista znaju skoro sve - koji joj je najdraži okus sladoleda, boja ruža, cipela, kupaći kostim, ogrlica, torba za pelene i tenisica za trčanje. No, najveću pozornost privukla je kada je, u sklopu snimanja za katalog J. Crewa, objavljena fotografija Jenne kako lakira nokte petogodišnjem sinu Beckettu. “Bila sam u trenirci i lakirala sam nokte, i moj sin je htio da nalakiram i njegove. Ne čudi me da je htio raditi što i ja i da mu je bilo zanimljivo - pa nokti su mi od prozirnih postali kričavo rozi!”, prisjeća se Jenna.
Činjenica da je pustila katalog brenda u dom i dozvolila objavu slika njezinog (sada bivšeg) supruga i sina pravi je pokazatelj smjera u kojem Jenna vodi J. Crew, čiji je dio već 20 godina. Jennin originalni dodir vidi se na na svakoj kreaciji, odjeća koja se može nositi na više načina, kojoj možete dati vlastiti štih, ono su što J. Crew danas dijeli od konkurencije.
“Moj cilj nije biti tvoriteljica trendova niti utjecati na nečiji ukus, to nikad nisam željela.”, tvrdi Jenna. Svoj put k modnoj karijeri Jenna je započela u sedmom razredu osnovne škole - satovi domaćinstva na kojima je naučila šivati, poklopili su se s pretplatom za Vogue koju joj je poklonila baka. “Sjećam se tog prvog broja, Isabelle Rossellini na naslovnici i duplerice s Issey Miyakeom. Ubrzo sam znala sve potpise, svaki komad odjeće koji je bio u tom časopisu!”, prisjeća se dizajnerica. Nekoliko tjedana poslije sašila je svoju prvu suknju. “Bila je žuta s ogromnim lubenicama, a najpopularnija cura u školi mi je rekla da joj se jako sviđa. Kad sam je odjenula, izgledala sam kao potpuno druga osoba”, sjeća se Jenna. Do dolaska u srednju školu već je šivala veći dio svoje odjeće, a preseljenjem u New York, kako bi studirala na Parsons školi dizajna, bilo je prijeloman trenutak.
Jennine kreacije danas kupuje i Michelle Obama (“I to bez popusta!”, napominje), a njezin stil u modnom svijetu opisan je kao savršena kombinacija skupih i pristupačnih brendova.