PROMO

Jesen bez stresa – uz JYSK svaki dan pronađite svoj HYGGE trenutak

Foto: Jysk
1/5
PR
Autor
PR članak
31.05.2022.
u 10:39

Cilj kampanje „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ je podsjetiti na dansku filozofiju za stress-free život koja se vodi tezom da treba uživati u sitnicama i trenutcima posvećenim sebi

Ljeto je većini sinonim za opuštanje i odmor. Jesen kuca na vrata, a s ovim godišnjem dobom i mnogo obaveza i zadataka koje jednostavno prizivaju dozu stresa. Vodeći se danskom filozofijom jednostavnosti, uživanja u sitnicama koje život znače JYSK je na društvenim mrežama pokrenuo kampanju „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ kojom je cilj podsjetiti na važnost pronalaska svoje stress-free zone; svaki dan neovisno gdje se nalazite.

Poznata je činjenica da se Danci smatraju najsretnijom nacijom na svijetu, a je li razlog tome njihova filozofija stila i načina života? Tzv. hygge naglasak stavlja na kreiranju malih svakodnevnih rituala koji izazivaju opuštanje, ugodu i sreću i ova se filozofija zalaže za uživanje u malim stvarima, kao primjerice opuštanju uz šalicu čaja, škakljanje s djetetom, omiljenu knjigu ili jednostavno odmaranje s pogledom na šumu uz hrskave keksiće. Hygge je danski odgovor na burn-out, a mi smo provjerili kako su poznate Hrvatice prihvatile ovaj način življenja.

Danski odgovor na burn-out

Dosada su kampanju podržali brojni influenceri i pojedinci tako što su, uzeli predah u danu i posvetili se uživanju u malim stvarima bez puno planiranja i zauzimanja prostora, a svoje maštovite „hygge kutke“  na njima dragim lokacijama objavili na društvenim mrežama uz #mojHYGGEkutak.

Ljupka_tanevska https://www.instagram.com/p/ChuoPTqtSJ0/?hl=hr
Petrakurtela https://www.instagram.com/p/Chz2Lm6MxUe/
Mycroatianhome https://www.instagram.com/p/ChzsflRqZgl/
Mako https://www.instagram.com/p/ChzJVdyrERU/
Cellulite_factory https://www.instagram.com/p/ChzUt1xsHT5/

Bitan je osjećaj, a ne lokacija

Povratkom s godišnjih odmora i početkom razdoblja promjenjivog vremena mnogi će poželjeti u svoj dom unijeti malo topline. Kvalitetno i udobno provedeno vrijeme u svom domu ili van njega ključno je za odmor preopterećenog organizma. JYSK i ove sezone ima jedinstveni jesenski asortiman koji naglasak stavlja na balansiranost, mir, ugodu te posvećenost detaljima.

Kampanja „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ potiče kombinaciju hygge trenutaka – osjećaja prostranosti koji se postiže fleksibilnim rješenjima, okruglim oblicima i uz mrvicu boje; stvaranjem smirene atmosfere korištenjem mekanih materijala i malih dekoracija koje prostoru daju osobni dodir.

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?