Iako je je pukla ljubav između Karlie Kloss i Oscara de la Rente pa joj nije obnovio angažman, američka ljepotica nema vremena za plakanje. A za to stvarno i nema razloga.
Prije nekoliko je dana napunila tek 20 godina, no Karlie je umjesto tulumarenja odlučila prihvatiti novi angažman – i to ambasadorice jesenske kolekcije Juicy Couturea.
Naravno, ovdje nema mjesta za ženstvenu eleganciju, samo za puno otkačenih, šarenih kreacija poput kombinezona od velura s tigrastim uzorkom, zlatnih hlača ili mačkastih naočala. Fotografije potpisuje dvojac Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, a Karlie je opušteno pozirala i uživala na plaži u Kaliforniji.
No osim prilično razigrane kampanje za američki brend, Karlie je postala i zaštitno lice Elieja Saaba te Jeana Paula Gaultiera za jesen/zimu 2012./2013. A prije nekoliko dana djevojka iz St. Louisa bit će i ambasadorica "holiday" kolekcije koju će kreirati Target i Neimann Marcus. Stoga Karlie definitivno zaslužuje titulu modela broj 1 koji je ove godine osvojio luksuzne i high-street brendove.
Uza sve silne kampanje Karlie se našla ne na jednoj nego na čak dvije naslovnice Voguea za mjesec rujan – onom britanskom i japanskom. Ovoj djevojci zaista nema kraja.
Karlie Kloss zavodi poput tigrice u novoj kampanji za Juicy Couture
Tek je napunila 20 godina, a ove si je godine priskrbila titulu modela broj 1 za luksuzne i high-street brendove: Free People, Target, Jean Paul Gaultier i Elie Saab samo su neki u nizu
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.