Kupnja iz udobnosti vlastitog doma mnogim Hrvatima bila je noćna mora. Ne zbog loših internetskih veza ili visokih cijena, nego zbog mukotrpnog carinjena robe, odnosno svih pošiljki vrednijih od 160 kuna, natezanja s dostavljačima i drugih birokratskih procedura. Zbog toga su velika sniženja na stranim portalima bila samo nešto što smo gledali na zaslonima svojih računala. Međutim, u posljednjih nekoliko mjeseci web-trgovina ozbiljno je zavladala i domaćim tržištem.
Izuzmemo li web-trgovine prodavaonica živežnih namirnica, poput Konzuma i Mercatora koje mogućnost kupnje iz naslonjača nude već dulje vrijeme, prava su novost na našem tržištu web-shopovi velikih svjetskih modnih marki, primjerice Manga, koji danas omogućuju kupnju putem interneta i domaćim kupcima. Tu je i ljubiteljicama mode nezaobilazna Vešmašina koja u ponudi ima marke koje obožavaju slavni poput Wildfoxa ili Jeffreya Campbella. I kozmetičke tvrtke uključile su se u ovu utrku pa tako svoje proizvode u virtualnom svijetu hrvatskim kupcima nude L’Occitane, Lush, Bio&bio, Garden...
>> Šoping: Zašto su žene i torbice oduvijek najbolje prijateljice
Samo jedan komentar.Ne naručujte iz katakoga Bon prix,Otto i 3Suisses (Kataloška prodaja iz Samobora)jer kada u jesen naručite robu za zimu dobit ćete ju u proljeće.