Magdalena je poznata klinika za kardiovaskularne bolesti u Krapinskim Toplicama, a do bar je glas prati i izvan granica Hrvatske. Zbog kvalitetne usluge lako se istaknula u odnosu na konkurenciju te uspješno privlači i strance koji usluge, koje nudi Magdalena, ne mogu dobiti kod kuće. I tako već 23 godine, jer osnovana je 1996. kao prva privatna bolnica u Hrvatskoj.
Strani pacijenti dolaze prvenstveno iz zemalja koje su nastale nakon raspada bivše Jugoslavije, najviše ih pristiže iz Bosne i Hercegovine i Kosova, a dolaze čak i iz Rusije i arapskih zemalja. Najtraženiji su elektrofiziološki zahvati kojima se liječi srčana aritmija.
– Trenutačno je udio stranih pacijenata u ukupnom broju pacijenata oko dva posto. S obzirom na to da klinika Magdalena godišnje obradi oko šest tisuća bolničkih pacijenata te oko 12 tisuća ambulantnih pacijenata riječ je o velikom broju inozemnih korisnika – govori nam Petar Cota, pomoćnik ravnatelja Magdalene.
Dokaz je to da je ova klinika jedna od perjanica zdravstvenog turizma u sjevernoj Hrvatskoj. Usluge koje su stranim pacijentima najzanimljivije, između ostalog, jesu elektrofiziološki zahvati kojima se liječi srčana aritmija ili pak pravi kirurški zahvati na aorti, a spominju i neke manje invazivne zahvate. Cota također dodaje da se njihova klinika ističe jer u središte interesa stavlja bolesnike i njihove potrebe. Uz to, s obzirom na to da njihovi pacijenti dolaze najčešće u pratnji, klinika im pomaže u pronalaženju smještaja blizu bolnice, u Krapinskim Toplicama ili okolici. Magdalena se posebno ponosi svojom uslugom telemedicine, liječenjem pacijenata na daljinu. To je, pojašnjava Cota, grana medicine koja će u budućnosti zasigurno biti jedan od temeljnih nositelja razvoja inovativnih medicinskih metoda. Istovremeno omogućuje povećanje efikasnosti i smanjivanje troškova. Magdalena tu uslugu nudi još od 2001.
– Razvoj IT tehnologije u proteklih 20-ak godina pratila je i klinika pa je oprema kojom trenutačno raspolažemo na vrlo visokoj tehnološkoj razini koja omogućava korisniku uređaja medicinsku komunikaciju s našom ustanovom u realnom vremenu s bilo koje geografske točke. Naš telemedicinski centar zaprima nalaze korisnika u bilo kojem trenutku i u mogućnosti je dati konkretnu preporuku za djelovanje – pojašnjava Cota te dodaje da je telemedicina posebno važna kod pacijenata koji su imali neki kardiovaskularni zahvat.
– Na taj način možemo osigurati kontinuirani nadzor stanja naših pacijenata i kada napuste našu ustanovu – govori.
Za iskorak na tržištu medicinskog turizma, smatraju u klinici, potrebna je jedinstvena razvojna politika kao i bliska suradnja svih koji su u proces uključeni.
Sadržaj je nastao u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom