MODNA IKONA

Madonna je novo zaštitno lice Louisa Vuittona

04.12.2008.
u 22:09

Izazovno pozirajući u francuskom bistrou, Madonna je snimila prve footografije kao novo zaštitno lice luksuzne modne marke Louis Vuitton. Kampanja sezone, kako je nazivaju u modnom svijetu, inspirirana je Vuittonovom kolekcijom za proljeće/ljeto 2009., a snimio ju je Madonnin dugogodišnji suradnik Steven Meisel.

Na fotografijama kraljica popa pokazuje svoju iznimnu fleksibilnost s nogom raširenom pod 90 stupnjeva dok sjedi na drvenom stolcu. Na ramenu drži torbu s prepoznatljivim dizajnom Vuittona ukrašenu privjescima u boji.

Govoreći po prvi put o kampanji, Marc Jacobs, kreativni direktor modne kuće, otkrio je da je Madonnu vidio kao Vuittonovo lice nakon što je bio na njezinom koncertu u sklopu turneje “Sticky & Sweet”.

- Bio sam totalno zapanjen i dirnut njenin nastupom, njenim riječima i energijom. Kad smo tražili novo lice samo sam rekao, 'Mislim da bi to trebala biti Madonna' – kaže Jacobs.

Ističe kako ga je iznenadila njezina samouvjerenost kao ikone i kao žene koju je pokazala na snimanju u kafiću Figaro u Los Angelesu.

- Ono što me kod nje najviše fascinira jest njezina nevjerojatna energija i stalna promjena. Ona je umjetnica koja se ne boji reći što želi – ističe Marc.

Madonna se pokazala i skromnijom kad je riječ o honoraru koji je dobila za kampanju. Vuittonov direktor komunikacija izjavio je da je iznos od deset milijuna funti, koliko je navodno kraljica tražila, jako daleko od istine.

(K.B.)

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije