Izazovno pozirajući u francuskom bistrou, Madonna je snimila prve footografije kao novo zaštitno lice luksuzne modne marke Louis Vuitton. Kampanja sezone, kako je nazivaju u modnom svijetu, inspirirana je Vuittonovom kolekcijom za proljeće/ljeto 2009., a snimio ju je Madonnin dugogodišnji suradnik Steven Meisel.
Na fotografijama kraljica popa pokazuje svoju iznimnu fleksibilnost s nogom raširenom pod 90 stupnjeva dok sjedi na drvenom stolcu. Na ramenu drži torbu s prepoznatljivim dizajnom Vuittona ukrašenu privjescima u boji.
Govoreći po prvi put o kampanji, Marc Jacobs, kreativni direktor modne kuće, otkrio je da je Madonnu vidio kao Vuittonovo lice nakon što je bio na njezinom koncertu u sklopu turneje “Sticky & Sweet”.
- Bio sam totalno zapanjen i dirnut njenin nastupom, njenim riječima i energijom. Kad smo tražili novo lice samo sam rekao, 'Mislim da bi to trebala biti Madonna' – kaže Jacobs.
Ističe kako ga je iznenadila njezina samouvjerenost kao ikone i kao žene koju je pokazala na snimanju u kafiću Figaro u Los Angelesu.
- Ono što me kod nje najviše fascinira jest njezina nevjerojatna energija i stalna promjena. Ona je umjetnica koja se ne boji reći što želi – ističe Marc.
Madonna se pokazala i skromnijom kad je riječ o honoraru koji je dobila za kampanju. Vuittonov direktor komunikacija izjavio je da je iznos od deset milijuna funti, koliko je navodno kraljica tražila, jako daleko od istine.
(K.B.)