Zvijezdini brendovi

Majoneza Hit u Walmartu, Grci ludi za Margom

Margo
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
15.10.2018.
u 18:47

Na američko tržište Zvijezda je ušla s cijelom paletom proizvoda, a najtraženija je delikates majoneza

Na izvozna tržišta Zvijezda uvijek ulazi putem najvećih nacionalnih trgovačkih lanaca i s vlastitim brendovima, a da se ta strategija isplati, govori i činjenica da su proizvodi te kompanije u sastavu Agrokora ovih dana uvršteni i na police Walmarta, najvećeg svjetskog trgovačkog lanca koji tjedno posjeti više od 265 milijuna kupaca. Walmart ima 11 tisuća trgovina u 27 država i bilježi godišnji prihod od 500,3 milijarde dolara.

Iznenađenje iz hladnjaka

Direktor izvoza Zvijezde Krešimir Staničić kaže kako je Walmart najpropulzivniji kanal za dopiranje do američkih potrošača koji sada imaju priliku kušati Zvijezdinu delikates majonezu, suncokretovo ulje, ocat, Margo i stolne margarine. Najveći hit među njima zasad je delikates majoneza od svježih jaja i bez konzervansa koja se u zagrebačkoj tvornici priprema po tradicionalnoj recepturi već više od pola stoljeća, a na američkom je tržištu, osim okusom, pravo iznenađenje jer se u trgovini nalazi u hladnjaku, za razliku od drugih majoneza koje se mogu pokupiti izravno s police. Margo se pak, za razliku od američkih margarina, proizvodi bez transmasti.

– Slično kao i u Walmartu, Zvijezda je putem jednog od najvećih tamošnjih maloprodajnih lanaca Lotte lani otvorila i južnokorejsko tržište, a u Grčkoj smo potrošačima dostupni putem polica u Sklavenitisu, najvećem grčkom trgovačkom lancu. Osim što ulazak na police takvih lanaca predstavlja izravnu potvrdu kvalitete Zvijezdinih proizvoda, to su ujedno i kanali koji nam zbog broja kupaca koje imaju osiguravaju veliki razvojni potencijal – kaže Staničić.

Proizvode s kojima ulazi na pojedina tržišta, Zvijezda prilagođava ukusima lokalnih potrošača. Primjerice, na tržištima Južne Koreje tri su proizvoda – Hot Ketchup, Ultra Hot Ketchup te Ultra Hot Chilli majoneza – prilagođeni ljućim okusom jer se vodila briga o preferenciji tamošnjih potrošača prema ljutoj i jače začinjenoj hrani.

Južna Koreja trenutačno je među prvih devet izvoznih tržišta EU, a lanac Lotte multinacionalna korporacija i osmi najveći poslovni konglomerat u Južnoj Koreji s osnovnim djelatnostima u proizvodnji hrane i trgovini koji uključuje 60 tvrtki koje posluju u više od 15 zemalja i zapošljavaju 180.000 radnika. Zvijezdini proizvodi dostupni su u 100 Lotte hipermarketa, a ove se godine pregovara i oko proizvodnje privatnih robnih marki kečapa i majoneza za to tržište.

U Francuskoj s košerom

U Grčkoj su, doznajemo, pred završetkom pregovori o plasmanu brendova Margo u još jedan od vodećih grčkih trgovačkih lanaca. Zvijezdina kokosova mast zapakirana u foliju prvi je proizvod takvog tipa u Grčkoj u kojoj uglavnom prevladavaju pakiranja u staklu. U Kanadu je pak, nakon što je prva pošiljka rasprodana, krenula i druga pošiljka majoneze, margarina i suncokretova ulja, dok su proizvodi Zvijezde s košer-certifikatom izuzetno dobro prihvaćeni na policama specijaliziranih trgovina u Francuskoj.

– Zvijezdini uspjesi na inozemnim tržištima vesele nas, ali ne iznenađuju. Zvijezdin brend u Hrvatskoj je sinonim za kvalitetu i vrhunski proizvod već više od 102 godine, a svaki plasman na inozemno tržište potvrda je naše konkurentnosti i kvalitete. Naime, osim otvaranja novih tržišta izvan EU, raste i izvoz proizvoda u Europu – u Njemačku, Austriju, Italiju, Švedsku, Albaniju – istaknuo je Staničić.

U skladu s poslovnim planovima na domaćem tržištu i u inozemstvu, Zvijezda je danas prisutna u 23 zemlje s rastom izvoza od 20 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

 

Ključne riječi

Komentara 3

BR
Bravo
19:27 15.10.2018.

Da sagradimo deset puta veće pogone, zaposlimo radnike ne bi dovoljno majoneze proizveli za amere kojih je 330mil. Svaki od 11t Walmart centara rade 24 sata na dan i prodaju sve od igle do lokomotive. Jedino je odjel sa oružjem zatvoren od 22 do 6 sati. Ako Je tu ušla Zvijezda, mogao bi i Kraš a ako ne može onda je to samo jer nema kapacitete.

SA
samoborka
20:30 15.10.2018.

Cestitam,ali ne pretjerujte i ne umisljajte si,nego budite aktivni i budni jer konkurencija je vise nego ogromna.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije