Bez obzira koliko su im impresivni životopis ili radno iskustvo, žene u potrazi za poslom mogu sabotirati same sebe. Kako? Pogreškama u šminkanju.
Svaki četvrti šef pazi na sve detalje, pa će tako vjerojatno zamijetiti oguljeni lak na noktima i izgrižene nokte koji će odati dojam nervozne osobe ili one koja trenutačno nije spremna upustiti se u nove poslovne avanture, pokazala je nova studija tvrtke Debenhams. Svijetli crveni ruž upućuje na to da je osoba pomalo "napadna" i žudi za moći, a raspucani vrhovi upućuju na lijenost. Razmazana maskara ispod očiju siguran je znak da je riječ o osobi koja voli duge noćne izlaske. Isto tako, lažni ten kod poslodavaca može stvoriti dojam da potencijalni zaposlenik ima potrebu provoditi više vremena na odmoru.
– Vaši trikovi za uljepšavanje mogu biti ključ za dobivanje posla. Poslodavci kažu da je potrebno pola minute da se stvori dojam o kandidatu, no prije svega zamijetit će niz pogrešaka koje ste napravili dok ste se šminkali, a kojih niste ni svjesni – kaže Sara Stern, direktorica u tvrtki Debenhams koja je provela istraživanje.
Ni previše ni premalo
Prenaglašeno našminkane žene s jakim parfemom odavale su dojam pretjerane samouvjerenosti, ali poslodavci su bili zabrinuti i za one nenašminkane. Tako su žene koje se nisu potrudile staviti maskaru na oči okarakterizirane kao one koje ne mare za sebe i pomalo su slomljene, piše Daily Mail.
Čak i besprijekorna šminka može uključiti zvona na uzbunu jer takve žene mogu koristiti svaku priliku na poslu za samopromidžbu.
– Očito su make-up i miris jednako važni kao i vaša odjeća koja mora biti čista i ispeglana. Čini se da prirodniji izgled pridonosi većem uspjehu za dobivanje posla – kaže Stern.