Make up

Max Factor kreirao sedam stilova šminkanja za Gwyneth Paltrow

gwyneth
Max Factor
14.09.2012.
u 11:53

U novoj kampanji glumica će pokazati različite stilove šminkanja koje su Max Factorovi vizažisti osmislili nadahnuti njezinim životom

Tvrtka Procter & Gamble (P&G), vlasnik brenda Max Factor, objavila je da je glumica Gwyneth Paltrow njihova nova “kreativna inspiracija”. Gwyneth je zvijezda nove kampanje koja počinje u studenome, a u kojoj će pokazati sedam različitih stilova šminkanja nadahnutih njezinim različitim životnim ulogama: glumica, model, majka, pjevačica...

Najava kampanje za Max Factor stigla je nedugo nakon što je objavljeno da je Gwyneth Paltrow postala zaštitno lice za Boss Nuit Pour Femme, novi ženski parfem kuće Hugo Boss. Iza toga također stoji P&G koji proizvodi mirise Hugo Boss. U P&G-u kažu kako će suradnja s Gwyneth biti čvrsta i dugoročna.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije