U današnjem svijetu u kojem digitalne tehnologije nesumnjivo imaju sve veću ulogu svojevrsnog posrednika, vještine i znanja koja podupiru digitalnu pismenost nikad nisu bila od veće važnosti. Biti digitalno pismen nameće se stoga kao imperativ za sve koji zaista žele sudjelovati u modernoj kulturi življenja.
Činjenica kako danas djeca provode sve više vremena pred računalom te potreba da roditelji imaju nadzor nad njihovim online aktivnostima, potakla je jedan od najpoznatijih svjetskih brendova, McDonald's, na razvoj Happy Studio projekta tako da se stvori sigurno i poticajno okruženje za djecu, koja kroz igru mogu i učiti.
Happy Studio je osmišljen u McDonald’su kao online svijet, u kojem su zabava i edukativne igre integrirane tako da usmjeravaju iskustva i aktivnosti koje potiču obiteljsko druženje, dijeljenje i nagrađivanje. Roditelji koji na raspolaganju imaju lozinkom zaštićenu „roditeljsku ploču“ mogu nadzirati sadržaje kojima pristupaju djeca na happystudio.com stranici, vidjeti kojim se aktivnostima bave, koje su knjige čitali, a mogu i nagrađivati svoju djecu posebnim zvjezdicama, koje predstavljaju kodove koje djeca mogu zaslužiti igranjem igrica, ali i aktivnostima u svakodnevnom životu zbog kojih roditelji žele nagraditi svoju djecu.
Interaktivne digitalne knjige sjajan su način da djeca upoznaju nove i uzbudljive svjetove. Čitanje postaje zabavnije, interesantnije, prihvatljivije dječjoj dobi te također omogućuje razvoj literarnog izražavanja.
Osim što mogu uživati u edukativnim i zabavnim sadržajima, najmlađi mogu na Happy Studio stranici stvarati vlastita literarna djela, ispisati ih, a njihovi se roditelji putem svojih Facebook-profila mogu pohvaliti kreativnim uradcima koja su osmislila njihova djeca.