PROMO

Mladi Kreativni Chevrolet 2013. - kreativan pogled na nogomet

Mladi Kreativni Chevrolet  (1)
Foto: Mladi Kreativni Chevrolet
1/4
PR
Autor
PR članak
08.07.2013.
u 15:13

Objavljeni pobjednici Chevroletovog europskog natječaja MKC 2013. Dario Belić i Dino Šertović s Akademije dramske umjetnosti iz Zagreba osvojili drugo mjesto u kategoriji fotografija

Nakon što je u Londonu 4. srpnja 2013. godine žiri pregledao sve radove i odlučio o najboljima, Chevrolet sa zadovoljstvom objavljuje europske pobjednike natječaja Mladi Kreativni Chevrolet (MKC) 2013. godine. Dugo očekivani natječaj u umjetnosti i dizajnu MKC 2013. je u svojoj sedmoj godini privukao studente vrhunskih škola za primijenjenu umjetnost iz petnaest europskih zemalja. Ovogodišnja kreativna tema MKC-a postavila je studentima izazove u četirima kreativnim područjima zatraživši od njih da istraže strast i intenzivno ozračje koje prati najpopularniji sport na svijetu, nogomet.

Kreativna tema MKC-a 2013. vrtila se oko nogometa, same igre, navijača te masovne i trajne popularnosti ovoga sporta. Temu natječaja nadahnula je sve veća potpora koju Chevrolet pruža nogometu i njegovim navijačima sponzoriranjem dvaju britanskih klubova, Manchester Uniteda i Liverpool FC-a, organizacije U.S. Youth Soccer i ambicioznog projekta One World Futbol.

Kreativni zadaci u četirima kreativnim područjima MKC-a – Moda, Fotografija, Video i Vizualne umjetnosti – potaknule su studente na slavljenje onoga što možemo nazvati \"globalnim fenomenom\" nogometa.

Vijay Iyer, direktor za komunikacije za Chevrolet i Cadillac Europe te predsjednik žirija europskog natječaja MKC 2013. primijetio je: \"Još jednom smo zadivljeni kvalitetom predanih radova. Svaki pobjednički projekt MKC 2013. ponudio je zaista svjež pogled na nogomet i njegove navijače te nas iznova ispunio uzbuđenjem vezanim za Chevroletov globalni angažman za taj najpopularniji sport na svijetu.“

Chevrolet Europe s ponosom objavljuje pobjednike po kategorijama sedmog godišnjeg europskog natječaja u umjetnosti i dizajnu Mladi Kreativni Chevrolet:

Fotografija

Kreativni zadatak: Vratiti se osnovama nogometa kako bi se stvorila fotografija koja otkriva razloge masovne privlačnosti nogometa.

  1. Duana Lehotová - Slovenská technická univerzita v Bratislave - Slovačka

  2. Dario Belić, Dino Šertović - Akademija dramske umjetnosti, Sveučilište u Zagrebu – Hrvatska

  3. Charline Destree, Rose Dufournier Fortin, Sandra Gury - MJM Pariz - Francuska

Jonathan Briggs, član žirija za fotografiju, izjavio je sljedeće o pobjedničkom radu: \"Fotografija ima izvrstan tempo. Možete se provlačiti kroz njezine slojeve – posjeduje suptilnost koja priča snažnu priču. Slika je izraz težnje u njezinu obliku i formi. Prekrasno je izvedena i mogla bi sudjelovati na natječaju za najbolju reklamnu fotografiju.“

 

Moda

Kreativni zadatak: Dizajnirati odjeću koja upada u oči svojim sportskim stilom te odražava duh strastvenog ljubitelja nogometa za potrebe predstavljanja posebnog izdanja automobila Manchester United Chevrolet Aveo.

  1. Anett Gálvölgyi, Zsófia Kormos, Zsolt Miovác - Moholy-Nagy Sveučilište za umjetnost i dizajn - Mađarska

  2. Luís Emílio - MODATEX - Portugal

  3. Duana Lehotová - Slovenská technická univerzita v Bratislave - Slovačka

\"Pobjednički projekt ponudio je seksi, modernu i elegantnu odjeću za navijače, s detaljima koji podsjećaju na nogomet (šesterokutne linije na jakni), kao i detaljima koji prizivaju dizajn modela Chevrolet Aveo (oštre linije jakne i proziran umetak na leđima u obliku prednje maske automobila). Studenti su koristili inovativne tehnike, poput aplikacija PVC traka, te zanimljivu kombinaciju materijala,\" rekao je Tom Rebl, član žirija za modu.

 

Video

Kreativni zadatak: Izraditi optimističan i zabavan film koji ne objašnjava samo pravila i \"svijet\" nogometa onima koji ne prate taj sport, već ih i pretvara u ljubitelje nogometa.

  1. Daniela Stenzenberger and Roman Beck - Sveučilište primijenjene umjetnosti u Beču - Austrija

  2. Stefan Katanić - Fakultet Primenjenih Umetnosti – Srbija

  3. Gioacchino D\'Amico, Alessia Capuccini, Giovanni Pietro Stella - RUFA, Rim - Italija

Ian Cartwright, član žirija za video radove rekao je sljedeće o pobjedničkom radu: \"Radi se o predivnoj animaciji koja vam cijelo vrijeme mami osmjeh na usta. Svaki puta kada je pogledate postaje sve bolja te daje jako mnogo pozornosti pojedinostima. Za one koji nisu ljubitelji nogometa, ovo je izvrstan rad koji slavi korijene nogometa. Prikazuje nagon za udaranje stvari nogom od vremena dinosaurusa pa sve do suvremene igre.\"

 

Vizualne umjetnosti

Kreativni zadatak: Dizajnirati posebno izdanje sportskog automobila Manchester United Chevrolet Aveo za prijevoz strastvenih navijača Manchester Uniteda na utakmicu.

  1. Jan Šlégr, Ján Bača - Univerzita Tomáše Bati Zlín - Republika Češka

  2. Mihailo Kalabić - Fakultet Primenjenih Umetnosti - Srbija

  3. Siska Mingneau - KASK Gent - Belgija

Dave Birss, član žirija za vizualnu umjetnost, izjavio je sljedeće o pobjedniku u toj disciplini: \"Ova skica je u skladu sa zadatkom stvaranja navijačkog vozila te prikazuje krilatice i slogane iz pravih navijačkih himni. Dobro je izvedena i dobro prezentirana.\"

Pobjedničke projekte možete pogledati ovdje.

 

Projekti visokog kalibra stavljeni pred sud stručnog žirija

Europski žiri MKC-a 2013. susreo se u Londonu, Velika Britanija, 4. srpnja 2013. godine kako bi odredio pobjednike. Ovogodišnji je žiri bio sastavljen od sljedećih vodećih kreativnih stručnjaka, umjetnika te viših službenika i stručnjaka iz Chevroleta (abecednim redom):

  • Dave Birss, osnivatelj tvrtke za oglašavanje Additive

  • Jonathan Briggs, urednik časopisa Photographer

  • Ian Cartwright, direktor i suosnivač tvrtke elevenfiftyfive

  • Rosanna Durham, direktorica i suosnivačica časopisa Oh Comely

  • Andrew Dyson, glavni vanjski dizajner u GM European Design Studio

  • Vijay Iyer, direktor za komunikacije za Chevrolet i Cadillac Europe

  • Tom Rebl, dizajner i osnivatelj marke TOM REBL shocking radiance

\"Ovogodišnji radovi predani na natječaj Mladi Kreativni Chevrolet 2013. pokazali su koliko kreativne dosjetljivosti posjeduju europski fakulteti za umjetnost i dizajn. Stvaratelji pobjedničkih projekata u svim kategorijama – od mode do video uradaka – riješili su zadatke na zavidnoj razini i na inteligentan način koji se zaista može primijeniti na rad Chevroleta. Natječaj odgaja talentiranu skupinu mladih kreativaca iz cijele Europe,\" rekla je članica žirija Rosanna Durham iz medija za životni stil.

Više informacija o članovima žirija može se naći na mrežnim stranicama MKC-a.

 

Priznanje te mogućnost obavljanja prakse i stjecanja radnog iskustva među glavnim nagradama MKC-a

Nagrađeni studenti u svakoj kreativnoj kategoriji dobivaju novčanu nagradu u ukupnom iznosu od 5.200 za prvo, 4.200 za drugo, odnosno 3.200 eura za treće mjesto. Oni će biti i gosti svečane večere dodjele nagrada MKC-a, koja će se ove jeseni održati u Manchesteru, Velika Britanija u njihovu čast.

Osim toga, svaki dobitnik prve nagrade na europskom natječaju moći će sudjelovati u stručnoj praksi za stjecanje radnog iskustva kod poznatih umjetnika i stručnjaka u svojoj kreativnoj kategoriji. Prošli pobjednici su, primjerice, uživali radeći u londonskom studiju za dizajn It\'s Nice, produkcijskoj tvrtki Endemol, te na foto snimanju za Chevrolet Camaro.

Ove su godine godine na nacionalnom natječaju MKC bili zastupljeni studenti škola primijenjenih umjetnosti iz sljedećih europskih zemalja: Austrije, Belgije, Hrvatske, Republike Češke, Francuske, Njemačke, Mađarske, Italije, Portugala, Rumunjska, Srbije, Slovačke, Slovenije, Španjolske i Ujedinjenog Kraljevstva. Potpun popis škola koje su sudjelovale na MKC 2013. nalazi se ovdje.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?