Kako se odvijao šoping prije ere društvenih mreža? Današnji kupci imaju sve na dlanu, samo je potrebno nekoliko klikova mišem, a čini se kako to sve više i koriste, bar sudeći prema istraživanju u kojem se sudjelovalo 1400 muškaraca i žena.
Čak 64,8 posto ispitanika upotrebljava društvene mreže kako bi pronašli savršen dar, no ne vole reklame nego osobne preporuke, bilo putem prijatelja, novinara, blogera i sličnih. Naravno, najutjecajnija mreža je Facebook jer 39,3 posto ljudi odlučit će se na kupnju ako im se na Facebooku nešto svidi. Slijedi ga Twitter sa 19,7 posto, dok je Twitter na trećem mjestu.
Preporuka je bitna stavka – 44,3 posto ljudi pogodnosti za kupnju otkriva putem preporuke. Ljude najviše inspirira preporuka sa Facebooka i Twittera, njih 24,8 posto, reklama na televiziji natjerat će 13,6 posto ljudi na kupnju, dok 12,9 posto na kupnju će se odlučiti ako im se svidi link koji je objavio netko od njihovih prijatelja.
Čak 66,4 posto ljudi pohvali se kupnjom putem statusa, 57,1 posto čita recenzije proizvoda, 42,4 posto pohvali se fotografijom kupljenog dara za blagdane, a 41,7 posto ljudi traži mišljenje prijatelja, prenosi Mashable.
>>Oprez: Zbog alkohola se više troši na on-line kupnju!