Nagli gubitak Giannija Versacea 1997. šokirao je i rastužio modni svijet; osim što je izgubio dragog prijatelja i suradnika, pojavilo se pitanje tko bi mogao nastaviti uspjeh njegove modne kuće čiji su obožavatelji bili Elton John, Lady Di, Madonna i Sting.
Četrnaest godina kasnije, Giannijeva sestra i bliska suradnica Donatella dokazala je kako je ona doista bila prirodan i najbolji izbor te dalje čvrsto drži uzde te talijanske modne kuće. Nakon nekoliko sezona koje je provela u sjeni, ekipa Versacea s ovim proljećem pokazala je da još uvijek zaslužuje svoje mjesto na vrhu, a nova generacija zvijezda koja vlada medijima u platinastoj plavuši i njezinu brendu pronašla je novu inspiraciju. Glumice poput Angeline Jolie i January Jones sada su vjerne klijentice Versacea, a najpopularnija osoba na svijetu, Lady Gaga, nakon nekoliko sezona uspješne suradnje s Thierryjem Muglerom odlučila je prijeći na Versace. Njoj u čast sestra tragično preminulog Giannija Versacea prvi je put otvorila njihovu arhivu te dala Gagi na korištenje nekoliko vintage-komada, koje je glazbenica pokazala u svom najnovijem spotu “The Edge of Glory”.
– Njezin sam veliki fan, a vjerujem da bi i moj brat Gianni cijenio njezin talent. Baš poput njega, i Lady Gaga se ne boji pomaknuti granice. Ovaj spot odaje počast svim ljudima koji se ne boje riskirati i drago mi je da smo mi djelić toga – rekla je Donatella.
Osim najnovije suradnje s najvećom zvijezdom današnjice, Donatella se odlučila i za neočekivan potez – suradnju s H&M-om, iako je nedavno izjavila kako ne želi narušavati brend spajanjem s jeftinijim modnim kućama.
Čini se kako se politika imperija Versace mijenja, a mi jedva čekamo 17. studenoga, kada kolekcija za H&M kreće u prodaju!