suradnje

Modni imperij Versace opet osvaja - obožavaju ih Lady Gaga i H&M

Versace (1)
Foto: Arhiva VL
1/5
07.07.2011.
u 00:01

Iako su nasljednici Giannija Versacea predbacivali kako nikad nije uspjela dotaknuti njegovu kreativnu genijalnost, čini se da je poduzetna Donatella uspjela brend ponovo gurnuti u prvu ligu

Nagli gubitak Giannija Versacea 1997. šokirao je i rastužio modni svijet; osim što je izgubio dragog prijatelja i suradnika, pojavilo se pitanje tko bi mogao nastaviti uspjeh njegove modne kuće čiji su obožavatelji bili Elton John, Lady Di, Madonna i Sting.

Četrnaest godina kasnije, Giannijeva sestra i bliska suradnica Donatella dokazala je kako je ona doista bila prirodan i najbolji izbor te dalje čvrsto drži uzde te talijanske modne kuće. Nakon nekoliko sezona koje je provela u sjeni, ekipa Versacea s ovim proljećem pokazala je da još uvijek zaslužuje svoje mjesto na vrhu, a nova generacija zvijezda koja vlada medijima u platinastoj plavuši i njezinu brendu pronašla je novu inspiraciju. Glumice poput Angeline Jolie i January Jones sada su vjerne klijentice Versacea, a najpopularnija osoba na svijetu, Lady Gaga, nakon nekoliko sezona uspješne suradnje s Thierryjem Muglerom odlučila je prijeći na Versace. Njoj u čast sestra tragično preminulog Giannija Versacea prvi je put otvorila njihovu arhivu te dala Gagi na korištenje nekoliko vintage-komada, koje je glazbenica pokazala u svom najnovijem spotu “The Edge of Glory”.

 – Njezin sam veliki fan, a vjerujem da bi i moj brat Gianni cijenio njezin talent. Baš poput njega, i Lady Gaga se ne boji pomaknuti granice. Ovaj spot odaje počast svim ljudima koji se ne boje riskirati i drago mi je da smo mi djelić toga – rekla je Donatella.

Osim najnovije suradnje s najvećom zvijezdom današnjice, Donatella se odlučila i za neočekivan potez – suradnju s H&M-om, iako je nedavno izjavila kako ne želi narušavati brend spajanjem s jeftinijim modnim kućama.

Čini se kako se politika imperija Versace mijenja, a mi jedva čekamo 17. studenoga, kada kolekcija za H&M kreće u prodaju!    

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije