Nemojte se smijati, dame. Ali čini se da su muškarci neopjevani heroji kućanskih poslova. Naime, prema novom istraživanje koje je Dove proveo u Velikoj Britaniji, prosječni Britanac više nego ikad radi u kući. Jedini je problem što njegova partnerica uopće ne primjećuje 13 sati rada koji on svaki tjedan ulaže u održavanje kućanstva. Muškarci, prema tom istraživanju, iznose smeće, čiste zahod, glačaju, nose pune torbe iz trgovine i mijenjaju posteljinu - ali sve to ona ne primjećuje. Zatim je tu i neprepoznati posao kad otvara konzerve i staklenke, mijenja žarulje i pere automobil. Prema istraživanju Dovea na 1000 muških ispitanika, prosječni pripadnik jačeg spola godišnje provede 676 sati u kućanskim poslovima, što je 13 sati tjedno. Od toga mu 4,7 sati odlazi na kućanske poslove, a 6,9 sati na brigu o djeci. Muškarci su izjavili da najviše iznose smeće (njih 85 posto), nose torbe iz dućana (80 posto) i obavljaju tjednu kupovinu (78 posto). Zatim brojke padaju: 58 posto ih je izjavilo kako redovito čisti, 57 posto ih posprema kupaonicu i 48 posto redovito glača. Čak šest od deset muškaraca osjeća kako se njihov rad u kući ne prepoznaje jer oko toga ne dižu galamu. Skoro polovica ispitivanih misle da se žene puno više od muškaraca hvale kućanskim poslovima koje su napravile. One više pričaju i o kućanskim poslovima koje tek treba napraviti. Ali Paul Connell, menadžer u Dove Men Care, kaže: “Naše je istraživanje pokazalo da su moderni muškarci počeli govoriti o svojem doprinosu kućanskim poslovima, te da više ne stoje stari stereotip o tome kako muškarci baš ništa ne čine u domu.”
Muškarci obavljaju kućanske poslove, ali se time ne hvale
Prema istraživanju tvrtke Dove na 1000 ispitanika, prosječni pripadnik jačeg spola godišnje provede 676 sati u kućanskim poslovima, što je 13 sati tjedno.
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
britanci su otkrili toplu vodu, hrvatski muzevi to znaju i bez ankete