Neki proizvodi, namirnice kao i odjevni predmeti trebali bi se kupovati po punoj cijeni, kako ne bismo kupili nešto manje kvalitete, a evo o čemu se radi.
Korisnik Bramma S tako je napisao da nikada ne treba kupovati jeftine sunčane naočale jer su lošije kvalitete i lakše se unište. "Nemojte kupovati jeftine parfeme jer se u njihovoj proizvodnji koriste jeftini sastojci koji ne traju dugo, a mogu i biti štetni. Jeftine čokolade, čokoladni sladoledi ili pak čokoladni milkshake. Oni sadrže previše šećera i premalo čokolade. Uvijek birajte nešto skuplje čokoladne proizvode kako bi dobili pravi okus čokolade."
Drugi je korisnik Wyndelle Smith nabrojio nekoliko proizvoda kod kojih se ne isplati štedjeti jer se dugoročno to može pokazati kao loša ideja. Slušalice, pametni telefoni, šminka, toaletni papir, kondomi...
Gemma White napisala je: "Kontaktne leće - jer ne želite oslijepiti i ne želite otkriti da se nešto nalazi na njima i da postoji mogućnost da ne vidite dobro; Cipele - Volim da mi cipele traju dugo, da ih mogu nositi po kiši i da su udobne; Tajice - najgora noćna mora mi je da se sagnem i tajice puknu na pozadini." Još je jedan korisnik spomenuo cipele. "Jeftine cipele mogu utjecati na zdravlje nogu, ali i općenito na zdravlje, dok će skuplje cipele biti i kvalitetnije i trajati puno dulje.
"Imam 36 godina i do sada sam kupio preko tisuću različitih stvari. I dalje donosim glupe odluke o jeftinim stvarima, kupim nešto što nije poznati brend, ali onda uštedim mnogo novaca. Jedino mogu reći - nemojte škrtariti ni na čemu... Kvaliteta proizvoda bi trebala biti na prvom mjestu. Također, nikada ne štedim na toaletnom papiru", napisao je Anthony Smith.
Još je jedan korisnik savjetovao da se ne štedi na madracima, ali ni na prijenosnom računalu. "Nemojte štedjeti na madracima. Isprobajte ga prije kupovine. Skuplje ne znači i bolje, ali odaberite onaj koji vam je najbolji za kralježnicu i tijelo. Mogli bi požaliti odluku kada kupite jeftino prijenosno računalo jer ćete gubiti živce svakog sata korištenja, a to je investicija na dulji period."
Pogledajte koliko muškarci poznaju ženske beauty proizvode: