Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić danas je na Rabu održao koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Primorsko-goranske županije, odnosno Kvarnera. Sastanku su, uz direktoricu Turističke zajednice Kvarnera Irenu Peršić Živadinov, prisustvovali i predstavnici 22 turističke zajednice gradova i općina s područja županije.
Na samom početku sastanka direktor Staničić je naglasio važnost primjene novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine. Kako je rekao direktor Staničić, riječ je o sveobuhvatnom dokumentu u sklopu kojeg su definirani dugoročni ciljevi u promociji i pozicioniranju Hrvatske kao kvalitetne i održive turističke destinacije visoke vrijednosti.
„Naši dugoročni ciljevi jasno su definirani, a u njihovu će ostvarenju jednu od ključnih uloga imati i cjelokupni sustav turističkih zajednica. Također, podsjećam kako smo u fazi odabira novog krovnog komunikacijskog koncepta obzirom da je dosadašnji koncept Full of Life u upotrebi gotovo 10 godina, a nove tržišne prilike i trendovi od nas zahtijevaju određene prilagodbe u provedbi marketinških i promotivnih aktivnosti“, zaključio je direktor Staničić.
Nakon prezentacije marketinškog plana na sastanku se govorilo o tijeku sezone pa je tako naglašeno da je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 10,3 milijuna dolazaka te 49,2 milijun noćenja što je 10 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno oko 3,6 milijuna dolazaka i 21,8 milijuna noćenja što ja na razini srpnja lani. Dobre turističke rezultate na nacionalnoj razini prati i Kvarner.
POVEZANI ČLANCI:
„U našoj je županiji u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 1,6 milijuna dolazaka i 8,4 milijuna noćenja. S navedenim smo rezultatima vrlo zadovoljni jer oni predstavljaju rast u dolascima od 5 posto te u noćenjima od 2 posto u odnosu na isto razdoblje lani, a u odnosu na 2019. navedeno predstavlja rast od 4 posto u dolascima, dok je broj noćenja izjednačen. Vrlo je važan i podatak o punjenosti smještaja najviše kategorije, koji u odnosu na lani bilježi rast od 5 posto što znači da naša regija sve više privlači i goste veće platežne moći. U nastavku ove godine očekujemo zadržavanje pozitivnog trenda, dok današnji sastanak smatramo vrlo korisnim kada govorimo o narednim godinama jer smo dobili prvi uvid u novu marketinšku strategiju u čijoj će provedbi i realizaciji Kvarner zasigurno dati značajan doprinos“, naglasila je Peršić Živadinov.
Dodajmo kako se tijekom sastanka također razgovaralo o nelegalnom iznajmljivanju, odnosno potrebi većeg broja inspekcijskih nadzora, a govorilo se i o financijskim sredstvima koja su dostupna u fondovima za projekte udruženih turističkih zajednica te turističkih zajednica na nedovoljno razvijenim područjima i kontinentu, a najavljeni su i javni pozivi koje će Hrvatska turistička zajednica raspisati s ciljem uspostave suradnje s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima.