Šoping epicentar

Najskuplje zagrebačke kreacije za doček Nove godine - 30.000 kuna

maria
ANTO MAGZAN/PIXSELL
10.12.2010.
u 09:55

Skupe krpice i u nevelikoj Hrvatskoj imaju svoje kupce, a širenje dućana Maria u Zagreb samo potvrđuje tezu da nam ni luksuz nije nimalo stran

– Ne želimo biti kuća luksuza, nego stila! – kaže Marija Obrvan, dubrovačka modna poduzetnica čiji je multibrend dućan prekjučer otvoren u središtu Zagreba.

Samo za dubok džep

Balmainov “trenčkot” na čijoj ovjesnici stoji cijena od 28.000 kuna govori suprotno: luksuz je tu nezaobilazan. Ali gospođa Marija govori istinu. U prostoru koji je dizajnirao milanski arhitekt Marco Bonelli, gdje se osjećate kao u luksuznom “stanu mode”, birani su modeli prve linije odjeće i modnih dodataka najeminentnijih imena kakva su Givenchy, Balmain, Maison Martin Margiela, Stella McCartney, Chloe, Marni, Vionnet i drugi. No tu nije riječ o zbroju jakih imena, nego o izboru njihovih modela na način koji stvara stil: visoki urbani stil, skup, ali s velikim dizajnerskim pokrićem. Nastavak je to koncepta koji je ostvaren prvim dućanom Maria otvorenim prije tri godine u Dubrovniku na Pločama. Zato dućan ima i svog kreativnog direktora – Sašu Joku, dugogodišnjeg urednika mode u magazinu Elle. Za naše je čitatelje Joka izabrao tri najskuplja “outfita” iz Marije –stil,  modele Stelle McCartney, Yvesa Saint Laurenta i Antonija Berardija, dopunjenih nakitom i cipelama. Cijene se kreću od 20.000 kuna naviše, a želite li novu 2011. godinu, recimo, dočekati u remek-djelu kuće Yves Saint Laurent – u crnoj haljini posebna kroja dostojna naziva art-mode, stajat će vas to gotovo 30 tisuća kuna, ako poslušate Jokin savjet i, osim broša, dodate joj i YSL-ove cipele perforirane prednjice.

Givenchy ili YSL?

I Joka i gospođa Obrvan odjeveni su u odjeću biranih marki. Joka u Balenciagin sako, Burberryjevu vestu, traperice Acne i cipele Dolcea i Gabbane. Novinare je Marija Obrvan dočekala u haljini Celine s kombinacijom crne kože i buklea s lureksom, uz crne kožne cipele Azzedina Alaije. Velikog Alaije, kako kaže PR dućana Grgo Zečić, spreman da “iz rukava” sipne sve o svakom ovdje zastupljenom autoru. Alaiju, podsjeća on, prodaju samo najprestižniji modni dućani u svijetu, a sada ga evo i u Zagrebu, zajedno s raritetom: malom izložbom modela avangardnog M. M. Margiele! A ako vam se Margiela čini preavangardnim, a YSL preklasičnim, tu je Givenchyjeva haljina od vune i umjetne kože za ciglih 11.000 kuna.

Ključne riječi

Komentara 5

GO
gohan
10:31 10.12.2010.

nek rađe poklone tu odjeću siromasima, smanjit će si ego barem malčice...

SA
sandrina
13:18 10.12.2010.

Za nekoga - \"imati stila\" - znači odjeća s potpisom kojekakvih žmuklera koji bi i drek prodali kao raritet i pri tom naplatili isto naivnoj -malograđanskoj klijenteli dubokog džepa kao platinu i zlato zajedno, a za nekoga, \"imati stila\" znači biti obrazovan, kulturan, otmjen i u odjeći s nepotpisom homosexualaca, finih manira, ugodna glasa, cum grano salis u glavi. Ovakvi članci -reklame snobovskih persona su ispod svakog nivoa, uzevši u obzir realno stanje stvari u ovoj zemlji. Ovo dvoje mizernih vlasnika +redovito feminiziran PRovac su iritantniji čak i od odbjeglog ex premijera

CC
coco chanel
16:13 10.12.2010.

.... A devedesetih je rezala salame u Mediatoru (Konzumu)... dok se nije udala za jednog od ortaka Dubrovačke banke i vlasnika Mediatora....sad priča o stilu ahahaha

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije