– Ne želimo biti kuća luksuza, nego stila! – kaže Marija Obrvan, dubrovačka modna poduzetnica čiji je multibrend dućan prekjučer otvoren u središtu Zagreba.
Samo za dubok džep
Balmainov “trenčkot” na čijoj ovjesnici stoji cijena od 28.000 kuna govori suprotno: luksuz je tu nezaobilazan. Ali gospođa Marija govori istinu. U prostoru koji je dizajnirao milanski arhitekt Marco Bonelli, gdje se osjećate kao u luksuznom “stanu mode”, birani su modeli prve linije odjeće i modnih dodataka najeminentnijih imena kakva su Givenchy, Balmain, Maison Martin Margiela, Stella McCartney, Chloe, Marni, Vionnet i drugi. No tu nije riječ o zbroju jakih imena, nego o izboru njihovih modela na način koji stvara stil: visoki urbani stil, skup, ali s velikim dizajnerskim pokrićem. Nastavak je to koncepta koji je ostvaren prvim dućanom Maria otvorenim prije tri godine u Dubrovniku na Pločama. Zato dućan ima i svog kreativnog direktora – Sašu Joku, dugogodišnjeg urednika mode u magazinu Elle. Za naše je čitatelje Joka izabrao tri najskuplja “outfita” iz Marije –stil, modele Stelle McCartney, Yvesa Saint Laurenta i Antonija Berardija, dopunjenih nakitom i cipelama. Cijene se kreću od 20.000 kuna naviše, a želite li novu 2011. godinu, recimo, dočekati u remek-djelu kuće Yves Saint Laurent – u crnoj haljini posebna kroja dostojna naziva art-mode, stajat će vas to gotovo 30 tisuća kuna, ako poslušate Jokin savjet i, osim broša, dodate joj i YSL-ove cipele perforirane prednjice.
Givenchy ili YSL?
I Joka i gospođa Obrvan odjeveni su u odjeću biranih marki. Joka u Balenciagin sako, Burberryjevu vestu, traperice Acne i cipele Dolcea i Gabbane. Novinare je Marija Obrvan dočekala u haljini Celine s kombinacijom crne kože i buklea s lureksom, uz crne kožne cipele Azzedina Alaije. Velikog Alaije, kako kaže PR dućana Grgo Zečić, spreman da “iz rukava” sipne sve o svakom ovdje zastupljenom autoru. Alaiju, podsjeća on, prodaju samo najprestižniji modni dućani u svijetu, a sada ga evo i u Zagrebu, zajedno s raritetom: malom izložbom modela avangardnog M. M. Margiele! A ako vam se Margiela čini preavangardnim, a YSL preklasičnim, tu je Givenchyjeva haljina od vune i umjetne kože za ciglih 11.000 kuna.
nek rađe poklone tu odjeću siromasima, smanjit će si ego barem malčice...