Dizajnerski tim Grubić, otac Mladen i sin Petar, ovih su dana predstavili kampanju pod nazivom „Sand Trail“ (Pješčani put) povodom proširenja tržišta na drugi kontinent. Do ovog poslovnog iskoraka došlo je spletom okolnosti, tijekom turističkog posjeta skupine američkih turista Grubić galeriji nakita u Šibeniku.
"S našom novom partnericom Debrom Brice-Leconte nevjerojatno brzo smo uspostavili odličnu suradnju te započeli širenje našeg asortimana, a prije mjesec dana otvorili smo i prvu trgovinu u Miamiju s kolekcijama nakita koje oduševljavaju brojne američke turiste. Cijeli projekt probudio je novu želju za napretkom našeg branda a ideje i planovi već se gomilaju. Tako nas već sljedeće godine očekuje katalog svih naših kampanja i suradnji u proteklih dvadeset godina“, najavio je Petar Grubić.
Iza brenda Grubić stoje desetljeća marljivog rada, ali rezultati su nemjerljivi. U godini na izmaku otvorena je prva galerija na otoku Cresu te šesta galerija u Splitu, najpopularnije kolekcije nakita pronašle su svoj put do novootvorenog zagrebačkog hotela Canopy by Hilton, a Grubići su izradili i nakit za novi film „Aleksi“ mlade redateljice Barbare Vekarić. Ipak, kruna godine svakako je kampanja „Sand Trail“, kojom se brend s pješčanih plaža Hrvatske, preko plaža Dubaija, preselio na daleku Floridu. Zajednički koncept plaže osmišljen je s porukom da ljetovanju nema kraja, stoga je nakit neizbježan gdjegod se nalazili.
Pogledajte i video Bizarna nesreća - Kamion se zabio u vodeni park
za tu ogrlicu ovu moš jašit godinu